AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1 Skrevet 1. desember 2022 Når jeg har svelget i det siste har jeg fått mat i nesa , helt sykt ekkelt.. Hva kommer det av? Ikke opplevd før. Er det normalt? Eneste nye den siste tiden er allergimedesin Anonymkode: ed69a...98c
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #2 Skrevet 1. desember 2022 Må være noe i svelget som gjør det. På tide med undersøkelse hos lege. Anonymkode: e02ef...423 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #3 Skrevet 1. desember 2022 Har du operert ut mandlene? Det har jeg, og får stadig mat i nesa. særlig om jeg ler eller hoster med mat i munnen, eller som jeg holder på å svelge. både vondt og ekkelt. Har hatt det slik i 30 år. Anonymkode: 4ec67...11f
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #4 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Har du operert ut mandlene? Det har jeg, og får stadig mat i nesa. særlig om jeg ler eller hoster med mat i munnen, eller som jeg holder på å svelge. både vondt og ekkelt. Har hatt det slik i 30 år. Anonymkode: 4ec67...11f Nei det har jeg ikke og jeg spiser helt vanlig når det skjer tror jeg. Anonymkode: ed69a...98c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå