Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en mann ett par ganger  blitt enige om å være eksklusive.... han skulle ute på middag med ei vennine ikveld og lørdag kveld, han sa sånn: hvis hu vennina mi dropper middagen kan du bli med istedet. Jeg mistenker at han har en greie med denne dama, eller at det er kjæresten hans. Han er også av og på meldinger. F.eks sa han sånn igår: jeg er opptatt hele dagen. Men han sa ikke med hva, visste han ikke hadde jobb.

Men vært mye frem og tilbake, han kan svare plutselig etter 4-5 timer, eller dagen etterpå, om jeg skriver god natt kl 22, svarer han kl 12 neste dag. Har mobilnr hans, men likevel elendig. 🥺 mistenker han igår formiddag var med denne dama, siden han løy om jobb, samt tirsdag kveld og sex med meg som han hadde.... men likevel ønsker han å være eksklusiv.🥺om han går bak min rygg med ei anna ei, så er det jo dumt. Han sa sjøl: vil være ekslusiv med deg

Og  spurte igår: er ikke du på jobb. Nei, du har misforstått sa han. Så mistenker han holder noe skjult. Mannen er  40 år..... han kunne heller ikke ringes igår kveld, for han var så trøtt. (kl 22). jeg er 26 år; vet det er veldig ungt, men jeg bare har falt så fort for han. Men mistenker at  jeg har møtt en mann som allerede har dame, liker han ganske godt🥰❤️

Anonymkode: 1823a...b2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er en player og slettes ikke singel. Du blir utnytta.

Anbefaler at du søker og leter på nettet så mye du kan for å finne ut om han. Hva med facebook, instagram, venner? På 1881.no kan du plotte inn adressen han bor på (om det er enebolig) og se hvem andre som deler adressen feks. Still spesifikke spørsmål om ting du allerede har klart å finne ut uten å avsløre til han at du vet. Så får du se om historien hans stemmer. Og legg merke til hvilke detaljer han forteller om du tar opp et tema på nytt igjen. Om han vrir på historien.

Anonymkode: 0193a...dd2

• Liker 3
Skrevet

Bare gå videre. Du er 26 år gammel og har hele livet foran deg. Du trenger ikke en 40 år gammel mann som behandler deg dårlig. Du trenger ikke engang en 40 år gammel mann som behandler deg bra. 

Anonymkode: f5fac...94f

• Nyttig 10
Skrevet

Ett godt råd: Aldri hør på hva en mann sier til deg, se på hva han gjør. Hvis ord og handling ikke matcher er det handlingene du skal fokusere på. En mann kan lire ut av seg det utroligste for å få tilgang på sex så pass deg. Finn deg en som liker deg og viser at han vil tilbringe tid med deg ikke der du er nedprioritert som nå. Det suger. Drittsekk kaller man slike. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (47 minutter siden):

Ett godt råd: Aldri hør på hva en mann sier til deg, se på hva han gjør. Hvis ord og handling ikke matcher er det handlingene du skal fokusere på. En mann kan lire ut av seg det utroligste for å få tilgang på sex så pass deg. Finn deg en som liker deg og viser at han vil tilbringe tid med deg ikke der du er nedprioritert som nå. Det suger. Drittsekk kaller man slike. 

Hvis det er motsatt da, at han sier at han ikke vil ha et forhold, men alt han gjør tyder på det. Hva da?

Anonymkode: 87c6c...d88

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis det er motsatt da, at han sier at han ikke vil ha et forhold, men alt han gjør tyder på det. Hva da?

Ja hva vil du?? Har du lyst på han så la han komme til deg ikke ta noe særlig initiativ. Etter som han har sagt han ikke vil ha forhold så får du forholde deg til det. Hold litt avstand si du skal på date eller noe for å se hvordan han reagerer. Hvis han skjuler sine intensjoner er det nok en grunn. Men innser at du er long gone snart kan vel pipa få en annen lyd.

Eller en annen mulighet er å prøve å knytte han til deg følelses messig. Har ikke oppskrift på det men .. jevnlig sex og så plutselig ta pause. Gjør som mannfolk. Hot and cold. 

Lykke til 

Skrevet

Du liker han skriver du, selv om han får deg til å føle deg som dritt? Oversett, holdt bak lyset? Jeg syns du skal tenke over hva slags forhold du faktisk ønsker deg. Sikker på at du ikke heller vil ha en mann som virkelig prioriterer DEG, gjør deg trygg, viser at han vil være med deg? Istedet for en som gjør deg hektet ved å gi deg noen smuler av og til? Jeg vet hva jeg vil ha, og det er ikke en sånn mann som det du beskriver her.

Anonymkode: d97da...a65

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du liker han skriver du, selv om han får deg til å føle deg som dritt? Oversett, holdt bak lyset? Jeg syns du skal tenke over hva slags forhold du faktisk ønsker deg. Sikker på at du ikke heller vil ha en mann som virkelig prioriterer DEG, gjør deg trygg, viser at han vil være med deg? Istedet for en som gjør deg hektet ved å gi deg noen smuler av og til? Jeg vet hva jeg vil ha, og det er ikke en sånn mann som det du beskriver her.

Anonymkode: d97da...a65

Ja, les grundig dette.

Jeg forstår deg, og at du har kaos i følelseslivet. Kjenner meg igjen. Men jeg prøver å si til meg selv: Er det fornuftig?

Lytt litt til fornuften

Man kan alltid ringe kl 22 og si kort god natt. 

Og hvorfor blir ikke du invitert sammen med denne venninna? Du kan bli med, hvis hun ikke kan. Hm?

Endret av exictence
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (2 timer siden):

Ja hva vil du?? Har du lyst på han så la han komme til deg ikke ta noe særlig initiativ. Etter som han har sagt han ikke vil ha forhold så får du forholde deg til det. Hold litt avstand si du skal på date eller noe for å se hvordan han reagerer. Hvis han skjuler sine intensjoner er det nok en grunn. Men innser at du er long gone snart kan vel pipa få en annen lyd.

Eller en annen mulighet er å prøve å knytte han til deg følelses messig. Har ikke oppskrift på det men .. jevnlig sex og så plutselig ta pause. Gjør som mannfolk. Hot and cold. 

Lykke til 

Takk for tips. Vi har ikke hatt sex. Jeg er på vei ut av et forhold og det vet han. Kanskje derfor han holder seg litt i bakgrunnen. Men vi har en utrolig god kontakt, og jeg er blitt veldig glad i han. (Sorry, ts, ikke meningen å rappe tråden din.)

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for tips. Vi har ikke hatt sex. Jeg er på vei ut av et forhold og det vet han. Kanskje derfor han holder seg litt i bakgrunnen. Men vi har en utrolig god kontakt, og jeg er blitt veldig glad i han. (Sorry, ts, ikke meningen å rappe tråden din.)

GrønnNellik svarte som at det var til ts. 

Anonymkode: 78fd0...818

Skrevet

Kjære deg. Du kan få det så mye bedre enn dette. Han får du jo bare smuler av. Finn en skikkelig fyr som vil ha DEG, fordi du er fantastisk.

Anonymkode: ded5e...3bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...