Helene Skrevet 1. desember 2022 #1 Del Skrevet 1. desember 2022 Har voksent barn og litt til. Likevel, ser barne-TV i desember. Bare en tradisjon. En episode hver dag. Vet, barnslig. Elsker adventskalender 🤣🤣🤣. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #2 Del Skrevet 1. desember 2022 Jeg ser jul i blåfjell i år, men Snøfall er veldig koselig den også🥰 Anonymkode: bdc72...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 1. desember 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg ser jul i blåfjell i år, men Snøfall er veldig koselig den også🥰 Anonymkode: bdc72...5df Så da er jeg ikke alene. Nostalgi. Dette er desember 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 1. desember 2022 #4 Del Skrevet 1. desember 2022 Helene skrev (46 minutter siden): Har voksent barn og litt til. Likevel, ser barne-TV i desember. Bare en tradisjon. En episode hver dag. Vet, barnslig. Elsker adventskalender 🤣🤣🤣. Godt i 20-årene her, og må se julekalender hvert år. Det er ikke bare for barn, det er for alle og familie. Synes det er fint å kunne være litt barnselig nå i julen, det er tross alt bare en gang i året 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #5 Del Skrevet 2. desember 2022 Er 41 og ser selvsagt julekalender🥰 Anonymkode: 45409...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #6 Del Skrevet 2. desember 2022 Ser ikke da jeg synes snøfall er kjedelig. Han på 5 vil heller ikke se det. Anonymkode: 988cf...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #7 Del Skrevet 2. desember 2022 Er 30 år. Ser julekalenderen alene etter barnet har lagt seg (er 1 år og ikke interessert). Er glad i Amalies jul, men snøfall og Kristianias magiske tivoliteater er kjekke serier (uten at de gir meg julestemning) Anonymkode: d0949...279 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #8 Del Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ser ikke da jeg synes snøfall er kjedelig. Han på 5 vil heller ikke se det. Anonymkode: 988cf...89c NRK har alle sine kalenderen tilgjengelig i appen sin. Her var snøfall også kjedelig. Så vi ser Fantorangens jul morgen og Skomakergata kl 18. Ungen er 2 år. Anonymkode: a3b8a...772 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #9 Del Skrevet 2. desember 2022 Jeg ser Jul i Blåfjell, Jul på Månetoppen, Jul i Svingen og Jul i Skomakergata og Stjernestøv ☺️ Er 26! Men 4 av disse har vært en stor del av min oppvekst, så må fortsette å bringe juletradisjoner videre! Synes adventskalender er for alle, uavhengig av alder. Anonymkode: e1eaf...2da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #10 Del Skrevet 2. desember 2022 Er 26 år, har et barn på 1 år. Ser på fantorangens jul og jul i blåfjell sammen med barnet, det er det som har slått an best. Også ser jeg på jul på månetoppen og jul i svingen mens barnet sover, for nostalgien sin skyld. Månetoppen var min favoritt i oppveksten, så er veldig koselig å se det igjen Anonymkode: e4e71...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #11 Del Skrevet 2. desember 2022 Jeg ser jul i blåfjell og jul på månetoppen, og jeg er 29 😄. Min mormor pleier også å se julekalender på nrk hvert år, og hun er 69 år😊 Anonymkode: 1f849...590 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #12 Del Skrevet 3. desember 2022 Helene skrev (På 1.12.2022 den 23.50): Har voksent barn og litt til. Likevel, ser barne-TV i desember. Bare en tradisjon. En episode hver dag. Vet, barnslig. Elsker adventskalender 🤣🤣🤣. jeg elsker det selv, jeg ser på jul i svingen og stjernestøv med barna, barna ser også snøfall,den liker ikke jeg og så ser jeg på jul i skomakergata og amalies jul også,de liker ikke barna, bortsett fra hn ene ser på amalies jul Anonymkode: d6b6c...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 3. desember 2022 Forfatter #13 Del Skrevet 3. desember 2022 Måtte velge. Alt fra alle år er jo tilgjengelig i dag. Har ikke tid til å følge opp alt, se tv hele dagen. Valgte Jul i blåfjell da dette gir skikkelig gode minner fra gullet som barn. Fikk anbefalt Snøfall, har aldri sett denne før. Spennende. Gleder meg hver dag til en ny episode. Å kjenne på glede, noe nytt, lenge siden, men en skikkelig god følelse 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå