AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1 Skrevet 1. desember 2022 Jeg er sammen med en mann jeg møtte nylig. Det merkelige er at det ikke finnes noen spor av eksen hans eller tenåringsbarna hans (han har fire barn mellom 12 og 19 år) på sosiale medier. Heller ikke hans far og mor, brødre eller lignende har ekssamboeren eller barna hans på sosiale medier. Han har ingen foto av dem hjemme eller på telefonen sin. Har noen rare unnskyldninger for hvorfor og sier de kommuniserer kun på telefon ikke noen sosiale medier. Hva tenker dere? Grunn til å bli skeptisk eller mistenksom? Han bruke sosiale medier daglig. Anonymkode: c62a0...671
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #2 Skrevet 1. desember 2022 Har han delt omsorg for barna? Hvis ikke så ville jeg tenkt at familien gjemmer seg pga vold og/eller trusler fra han Anonymkode: 16953...472 3 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #3 Skrevet 1. desember 2022 Har han numrene til barna da? De er jo så store at de har vel egen tlf. Ellers er det ikke alle som har eller liker å bruke sosiale medier. Jeg har ikke noen sosiale medier og kun numrene til mine barn. Ingen bilder på mobilen heller, men noen få fysiske bilder i fotobok. Mange av mine familiemedlemmer har ikke sosiale medier. Men om du mistenker noe alvorlig, kan du ikke spørre politiet om han er en du burde holde deg unna, uten at de avslører om det er ting i registeret på han? Eller er det noen andre du kan spørre? Privatdetektiv? Anonymkode: dfb45...117 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #4 Skrevet 1. desember 2022 Det der hørtes veldig rart ut..Kjenner du familien hans? Vet du at disse barna og ekssamboer overhodet eksisterer? Hvis de gjør det må det jo være en alvorlig konflikt når han og hans familie har slettet alt om hans tidligere familie. Anonymkode: ca9ee...82e 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #5 Skrevet 2. desember 2022 Hva skulle være rart med det? Mine barns pappa kommuniserer med de via telefon, sms eller ringer. Han har ikke hverken meg eller noen av barna på facebook eller SOME generelt. Det er mange som ikke har det, som meg selv. Legger ikke ut noen bilder eller info om mine barn på SOME, og kommuniserer også kun via telefon/sms om vi er fra hverandre Anonymkode: 4dd26...b3a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #6 Skrevet 2. desember 2022 Kanskje han vil beskytte dem ved å ikke linke opp til masse info om dem. Anonymkode: b9721...133
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå