momo Skrevet 10. desember 2005 #1 Skrevet 10. desember 2005 Jeg leter desperat etter nye gardiner til stua mi, men finner ingen jeg liker. Jeg klarer ikke og sy selv og vil ha de billigst mulig, derfor må jeg få tak i ferdige gardinlengder. Jeg vil gjerne ha røde gardiner, eller lyse gardiner med rødt i. Ikke ensfarga røde, det blir litt for mye. Jeg må ha både 210 og 160 lengder. Noen som har linker til meg til nettsteder som selger ferdige gardinlengder. Jeg har ellers vært på kid, princess og H&D. Der fant jeg ingenting, ihvertfall ikke i de lengdene jeg må ha.
rutti Skrevet 11. desember 2005 #2 Skrevet 11. desember 2005 Må du ha gardiner da? Hva med persienner?
momo Skrevet 11. desember 2005 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2005 Har liftgardiner nå og synes ikke det passet helt til, så jeg vil ha gardiner og helst noen som liver opp litt. Stua er veldig hvit og lys, både vegg og møbler.
Gjest HB Skrevet 12. desember 2005 #4 Skrevet 12. desember 2005 Har du sjekket interiørland? http://www.interiorland.no/ Fant ikke så mange bilder på siden deres, men... Hilsen Lille meg
Arwen Skrevet 12. desember 2005 #5 Skrevet 12. desember 2005 Sjekk ellos. De har billige og masse enkle fine gardiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå