AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1 Skrevet 1. desember 2022 Burde jeg sette inn annonse i avisa nå når jeg skal lete etter bolig å leie? Jeg vet at de fleste er på nettet og ser etter leiboere, men sjekker folk også i avisa? Egentlig når jeg tenker over det sier det seg selv at jeg burde sette inn i avisa også..... Anonymkode: fdc86...906
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #2 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Burde jeg sette inn annonse i avisa nå når jeg skal lete etter bolig å leie? Jeg vet at de fleste er på nettet og ser etter leiboere, men sjekker folk også i avisa? Egentlig når jeg tenker over det sier det seg selv at jeg burde sette inn i avisa også..... Anonymkode: fdc86...906 Ja, hvorfor ikke? Hvis du vil ha en avislesende hybelboer (og det vil man vel), så ja! Vi snakker lokalavis? Anonymkode: f9d4e...c3f
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #3 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, hvorfor ikke? Hvis du vil ha en avislesende hybelboer (og det vil man vel), så ja! Vi snakker lokalavis? Anonymkode: f9d4e...c3f Jeg skal leie, ikke leie ut. Kanskje det ikke kom tydelig nok frem...TS Anonymkode: fdc86...906
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #4 Skrevet 1. desember 2022 Forbred deg på å få noen rare telefoner i såfall. Utleiere som leter i avisa er ofte de samme som tar betalt i natura... Anonymkode: aa0d2...fab
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #5 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Forbred deg på å få noen rare telefoner i såfall. Utleiere som leter i avisa er ofte de samme som tar betalt i natura... Anonymkode: aa0d2...fab Haha, opplevde faktisk noen merkelige ungkarer med kjellerleilighet sist jeg satte inn annonse i avisa, men det var på Vestlandet. TS Anonymkode: fdc86...906
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #6 Skrevet 1. desember 2022 Er det noen som har nylig erfaring med å sette inn "ønskes leid" i avisa? Jeg har ikke sett dette skjemaet før, der man kun kan krysse av for "annonse med bilde"....koster det det samme med annonse uten bilde? Og er Finn.no inkludert, slik det var før? TS Anonymkode: fdc86...906 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #7 Skrevet 1. desember 2022 Du kan forsøke med annonse på finn, lokalaviser, oppslag på tavler om det finnes, facebook om du har. Og spørre folk i området du kunne tenkt deg å flytte til. Evt høre med studiestedene også. Det er og mulig å kontakte slike steder som utleiemegleren selv om de ikke har annonser ute på finn. Anonymkode: fd0ac...b9f
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #8 Skrevet 1. desember 2022 Jeg var lenge på leting etter enebolig å leie for noen år siden men det var veldig lite å oppdrive, satte inn annonse i lokalavisa og fikk napp med en gang. Det var en eldre dame som så annonsen og som tipset sønnen sin som skulle leie ut leilighet i et todelt hus på en gård. Ikke helt enebolig men kjempestor leilighet, masse plass til bil, lagring og gratis ved, utleieren var aldri hjemme så det var stort sett veldig fredelig. Anonymkode: daf26...925 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #9 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg var lenge på leting etter enebolig å leie for noen år siden men det var veldig lite å oppdrive, satte inn annonse i lokalavisa og fikk napp med en gang. Det var en eldre dame som så annonsen og som tipset sønnen sin som skulle leie ut leilighet i et todelt hus på en gård. Ikke helt enebolig men kjempestor leilighet, masse plass til bil, lagring og gratis ved, utleieren var aldri hjemme så det var stort sett veldig fredelig. Anonymkode: daf26...925 Interessant! Ja jeg må tydeligvis gjøre det....fikk du Finn.no på kjøpet, og fylte du ut skjema på nettet? Jeg får søren ikke til det skjemaet... TS Anonymkode: fdc86...906
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #10 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Interessant! Ja jeg må tydeligvis gjøre det....fikk du Finn.no på kjøpet, og fylte du ut skjema på nettet? Jeg får søren ikke til det skjemaet... TS Anonymkode: fdc86...906 Dette var 11år siden og det var bare en enkel annonse lokalavisen, tror faktisk jeg ringte til avisen og det var ingen skjema å fylle ut. Anonymkode: daf26...925 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå