AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1 Skrevet 1. desember 2022 Finnes det noe kart der man kan se kommunegrensene og fylkesgrensene med navn på kommunene, og forstørre kartet? Jeg ser at det er lett å finne kart over de enkelte fylkene med kommuner, men hele landet, eller Sør-Norge er vanskelig. Jeg leter etter et sted å bo over et større område i Sør-Norge, og det blir letter å se hvilke kommuner jeg skal krysse av for på Finn.no på den måten. Anonymkode: 48b1d...d9e
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #2 Skrevet 1. desember 2022 Det vet jeg faktisk ikke, men om du oppgir hvilke fylker du søker i så kan sikkert noen her hjelpe deg med kommunenavn. Anonymkode: 50454...140 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #3 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det vet jeg faktisk ikke, men om du oppgir hvilke fylker du søker i så kan sikkert noen her hjelpe deg med kommunenavn. Anonymkode: 50454...140 Det er ikke noe problem å finne kart over fylker med kommuner, som jeg skriver i HI, jeg leter etter et større kart. TS Anonymkode: 48b1d...d9e
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #4 Skrevet 1. desember 2022 NAF veibok, men vet ikke om den gis ut lengre. CappelenDamm har gode kartbøker, så kikk på en stor bokhandel (Norli Universitetsgata om du er i Oslo), eller kanskje på biblioteket. Anonymkode: 58eb2...3c5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #5 Skrevet 2. desember 2022 Norge i bilder er veldig bra, under kartlag så kan du huke av stedsnavn, administrative grenser og eiendomsgrense. Det er også et stort utvalg i gamle flyfoto for de som har interesse for sånt. https://norgeibilder.no Anonymkode: e62fe...7ea 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #7 Skrevet 2. desember 2022 Sjekker du ut fylket, kan du se alle kommunene som er I fylket, feks om du Googler kommuner i Agder fylke. Anonymkode: 97e67...abf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå