Gå til innhold

Kart over hele landet med kommuner og fylker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noe kart der man kan se kommunegrensene og fylkesgrensene med navn på kommunene, og forstørre kartet? Jeg ser at det er lett å finne kart over de enkelte fylkene med kommuner, men hele landet, eller Sør-Norge er vanskelig. Jeg leter etter et sted å bo over et større område i Sør-Norge, og det blir letter å se hvilke kommuner jeg skal krysse av for på Finn.no på den måten.

Anonymkode: 48b1d...d9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vet jeg faktisk ikke, men om du oppgir hvilke fylker du søker i så kan sikkert noen her hjelpe deg med kommunenavn.

Anonymkode: 50454...140

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det vet jeg faktisk ikke, men om du oppgir hvilke fylker du søker i så kan sikkert noen her hjelpe deg med kommunenavn.

Anonymkode: 50454...140

Det er ikke noe problem å finne kart over fylker med kommuner, som jeg skriver i HI, jeg leter etter et større kart. TS

Anonymkode: 48b1d...d9e

Skrevet

NAF veibok, men vet ikke om den gis ut lengre. CappelenDamm har gode kartbøker, så kikk på en stor bokhandel (Norli Universitetsgata om du er i Oslo), eller kanskje på biblioteket. 

Anonymkode: 58eb2...3c5

Skrevet

Norge i bilder er veldig bra, under kartlag så kan du huke av stedsnavn, administrative grenser og eiendomsgrense. Det er også et stort utvalg i gamle flyfoto for de som har interesse for sånt.

https://norgeibilder.no

Anonymkode: e62fe...7ea

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Sjekker du ut fylket, kan du se alle kommunene som er I fylket, feks om du Googler kommuner i Agder fylke. 

Anonymkode: 97e67...abf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...