Gå til innhold

Drittlei av kvinner som tror at andre kvinner er interessert i mannen deres

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er drittlei av kvinner som tror og innbiller seg at andre kvinner er ute etter mannen deres bare fordi de gir han litt oppmerksomhet. 

1. Hvilken som helst annen kvinne synes ikke at mannen din er unik og fantastisk bare fordi du synes det. 

2. En annen kvinne kan like mannen din vennskapelig, uten at hun er fysisk eller emosjonelt tiltrukket av han.

3. Mannen din er bare èn av mange en annen kvinne kjenner, han er ikke unik.

4. At en kvinne er blid og imøtekommende av natur, betyr ikke at hun er ute etter mannen din.

5. Det finnes også kvinner som foretrekker kvinner, så du kan misforstå om hun og mannen din har en litt annerledes, men god kjemi.

Anonymkode: bb296...6c0

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette forumet er jo stappfullt av kvinner med en «magefølelse» utav intet om at det er andre kvinner inne i bildet

Anonymkode: 3295f...b90

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Her snur damene seg etter mannen min, og tom venninner av meg har sagt wow til bildet av ham. Jeg vet at det er helt reelt at mange damer kan tenke seg ei natt med ham - jeg har jo selv sett hvordan de klenger på ham. Men det er han av oss som er den sjalu. Damer må gjerne sikle på ham, de får ikke napp uansett. Han er også flink til å plukke ut som venninner de få damene som ikke er tiltrukket av ham. 

Anonymkode: fd8fd...087

• Liker 1
Skrevet

I svært mange tilfeller så er faktisk andre damer etter andre kvinners menn. Det holder at de får vite at han er bra i senga, så er det gjort.,

Anonymkode: 6fc31...082

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Her snur damene seg etter mannen min, og tom venninner av meg har sagt wow til bildet av ham. Jeg vet at det er helt reelt at mange damer kan tenke seg ei natt med ham - jeg har jo selv sett hvordan de klenger på ham. Men det er han av oss som er den sjalu. Damer må gjerne sikle på ham, de får ikke napp uansett. Han er også flink til å plukke ut som venninner de få damene som ikke er tiltrukket av ham. 

De sier wow fordi de synes synd på deg og føler de må gi fine kommentarer til bildene dine 

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg holdt på med en fyr engang, og jeg ble med han på fest. Jeg hadde en grei samtale med en annen mann der, men han var ikke ( etter min smak ) akkurat pen. Ikke min type i det hele tatt, men igjen, grei samtale. Vi lo endel også. Dette var nok til at dama hans klikket helt. Kalte meg en hore fordi jeg prøvde å ligge med typen hennes! Herlighet da! Vi snakket sammen i kanskje 20-30 minutt! Han jeg holdt på med sto rett ved siden av! Hun sa veldig høylytt at jeg aldri kunne komme på en av deres fester igjen siden jeg var så horete og kom nok til å ligge med alle sine menn. Akk , den som var 21 igjen! 😂

Noen bare har veldig dårlig selvtillit og tar det utover andre kvinner. Kanskje han hadde vært utro før. Kanskje hun lignet på meg og det trigget noe. Men ja, noen må bare roe ned, slå opp med mannen om du har så lite tiltro til han. Og jobb med usikkerheten din før du blir sammen med noen igjen!

Anonymkode: 435cc...87c

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

I svært mange tilfeller så er faktisk andre damer etter andre kvinners menn. Det holder at de får vite at han er bra i senga, så er det gjort.,

Anonymkode: 6fc31...082

Haha..javisst det er jo en kjent sak at det supersexy for kvinner at en mann har dame og har et godt sexliv med henne. Det eneste som er mer sexy er at menn har barn med den damen ..:ironi::murvegg:

Anonymkode: c418c...63c

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Kvinner forveksler ofte vennskapelighet med interesse, det er nok derfor 

Anonymkode: ee3ca...ff6

• Liker 1
Skrevet

De er usikker på forholdet de har med mannen og de er sjalu. Det er jo ikke så unormalt det da. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er drittlei av kvinner som tror og innbiller seg at andre kvinner er ute etter mannen deres bare fordi de gir han litt oppmerksomhet. 

1. Hvilken som helst annen kvinne synes ikke at mannen din er unik og fantastisk bare fordi du synes det. 

2. En annen kvinne kan like mannen din vennskapelig, uten at hun er fysisk eller emosjonelt tiltrukket av han.

4. At en kvinne er blid og imøtekommende av natur, betyr ikke at hun er ute etter mannen din.

5. Det finnes også kvinner som foretrekker kvinner, så du kan misforstå om hun og mannen din har en litt annerledes, men god kjemi.

Dagens innlegg. Bare se på alle elskerinnene rundt omkring som inngår seksuelle forhold med gifte menn.

Anonymkode: 061f2...411

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vil tro at alle vet at det du skriver er sant. Men samtidig er følgende sant.

1. Det kan finnes mange andre som hadde hatt lyst på din partner.

2. Romantiske relasjoner starter ofte med vennskap.

3. Du vet ikke hva andre egentligen tenker om din partner.

4. Det er større sjanse at noen som er blid og imøtekommende oppleves som attraktiv, enn en som er sur og vrang.

5. Må kjenne andre nok så godt for å sikkert kunne tro meg vite alt om deres legning. Finnes mange varianter.

Så alt du skrev er sant, og alt jeg nå skrev er sant. Hva blir konklusjonen? Vi er sammen med frie mennesker, som møter andre mennesker, og vi vil aldri kunne vite alt om andre (eller oss selv)... for mange er forholdet dem er i verdifullt... og noen ganger blir folk med eller uten god grunn bekymret for at en relasjon til enn annen kan true dette som er verdifullt. Noen ganger håndterer folk slike bekymringer på an klok måte, andre ganger håndterer dem det skikkelig uklokt.

• Liker 1
Skrevet
Akryl skrev (8 timer siden):

De sier wow fordi de synes synd på deg og føler de må gi fine kommentarer til bildene dine 

Det er ikke alle som ville takla å date en så pen mann, men venninnen mine tror nok jeg kanskje kan klare det 😄 Neida, men jeg tenkte bare aldri over før om mine kjærester var så interessante for andre enn meg. Er vokst opp i miljøer med lite sjalusi, og med ekser var det mer sånn at de hadde draget på noen bestemte damer kanskje, og at noen venner sa han var fin. Ellers sa folk mer sånn bare, hyggelig at du har fått deg kjæreste. Så det er jo noe annet nå som venner spontant sier han er kjekk, og masse fremmede damer glor etter ham, det er litt nytt. Samtidig har jeg jo selv syntes at alle kjærestene mine var fine inni og utenpå, og jeg er ikke noe mer sjalusi nå som kjæresten får mer ytre oppmerksomhet. Jeg tror han synes det er fint å se at jeg ikke er sjalu og usikker. Det holder at en av oss er det. 

Motsatt hender det at damer blir sjalu på meg, og det hender at jeg kler meg ned eller snakker mindre/mer høflig med bestemte menn for å prøve å forhindre at folk blir usikre. Jeg har feks ei venninne som er sjalu, tror at andre er interessert i mannen hennes, og som nesten har kommet på kant med andre venninner pga det. Mannen hennes er en bra kar og hyggelig han, men ikke min type i det hele tatt. Jeg oppfatter ham heller ikke som flørtete. Likevel, når jeg snakker med ham, snakker jeg 90 % om venninna mi så hun ikke skal bli usikker. 

Skrevet

Om andre vil ha han så kan de bare prøve. og om han vil ha andre så kan han bare ta dem :)

dette er helt ute av min kontroll så hvorfor skal jeg bruke energi på å bekymre meg tenker nå jeg da .. 

jeg er ikke sjalu av natur, jeg har også en mann som ikke har en oppførsel som tilsier at jeg trenger å føle meg usikker. 

kanskje jeg hadde hatt en annen innstilling dersom jeg hadde levd i et forhold hvor jeg ikke hadde følt meg så trygg 😏

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Og jeg er drittlei kvinner som deg som absolutt må ha oppmerksomhet av andre menn på de 5 måtene du nevner her. 🙄

Anonymkode: 174bb...92d

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Og jeg er drittlei kvinner som deg som absolutt må ha oppmerksomhet av andre menn på de 5 måtene du nevner her. 🙄

Det du siterer, er ikke oppmerksomhet på 5 måter, men 2 (imøtekommende holdning og vennskap). 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvorfor er du drittlei over kvinner som tror og innbiller seg noe urealistisk? Det er deres problem.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jo, men for enkelte single damer holder det med å se en giftering på en manns hånd før hun vil ha kloa i han. 

Anonymkode: c4ae5...df7

Skrevet
exictence skrev (50 minutter siden):

Hvorfor er du drittlei over kvinner som tror og innbiller seg noe urealistisk? Det er deres problem.

Fordi jeg ikke er interessert i mannen deres , men sjalu kvinner legger deg for hat og kan finne på mye dritt pga det.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg må ikke absolutt ha oppmerksomhet fra noen. Men det må gå an å kunne omgås andre mennesker uten noe drama vel? Må gå an å oppføre seg voksent.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg må ikke absolutt ha oppmerksomhet fra noen. Men det må gå an å kunne omgås andre mennesker uten noe drama vel? Må gå an å oppføre seg voksent.

Helt ok i jobb-situasjoner, men ikke ellers. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Helt ok i jobb-situasjoner, men ikke ellers. 

Hva er ok i en jobbsituasjon? Snakke med folk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...