LeveMannen Skrevet 1. desember 2022 #1 Del Skrevet 1. desember 2022 (endret) Ny Norsk film på Netflix om troll i action eventyr sjangeren. Eneste jeg har å utsette på den er litt unaturlig dialog hos enkelte av skuespillerne (litt 70 talls norsk film skuespill preg på enkelte), Og et par rene ripoffs av scener fra andre populære filmer slik som krusningene i drikkekoppen av fotskritt rett fra Jurasic Park, eller noen scener med trollet som er tatt rett ut av King Kong og Godzilla. Men ellers en helt ekstremt bra film i min mening. Vil gi den terningkast 6, men kan vel nesten ikke det med de små "feilene" som nevnt. Så det får bli et terningkast 5,5 Endret 1. desember 2022 av LeveMannen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 2. desember 2022 #2 Del Skrevet 2. desember 2022 Kjempebra film. Underholdende fra start til slutt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #3 Del Skrevet 2. desember 2022 Såheim må være det dårligste Norge har forstra av en skuespiller. Han er like tragisk i alt han spiller i. Anonymkode: a0fa7...238 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #4 Del Skrevet 2. desember 2022 Grei familiefilm. Anonymkode: 81d8a...b1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #5 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Såheim må være det dårligste Norge har forstra av en skuespiller. Han er like tragisk i alt han spiller i. Veldig uenig. Har du sett "Sammen"? Eller noen av Fosse-stykkene han har spilt i? Helt fenomenal. Han spiller bare utrolig kjip i "Troll". Synes også han var herlig i "Lilyhammer". Anonymkode: 9081b...a8e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ishwanvile Skrevet 3. desember 2022 #6 Del Skrevet 3. desember 2022 Elendig! Uff, klein film. Dialogen var helt off, og skuespillerne spilte ikke bra. Terningkast 1 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #7 Del Skrevet 3. desember 2022 Ishwanvile skrev (Akkurat nå): Elendig! Uff, klein film. Dialogen var helt off, og skuespillerne spilte ikke bra. Terningkast 1 Helt uenig. Terningkast 5 herfra! Anonymkode: ba722...aa6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #8 Del Skrevet 3. desember 2022 Utrolig klisjefylt historie, hvis man tenker igjennom. Men trollet var jo bra. Anonymkode: 6cb7a...849 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diry72 Skrevet 3. desember 2022 #9 Del Skrevet 3. desember 2022 Dritt film. Kjedelige skuespillere og dårlig skuespill, med enkelte unntak. Hvor all denne bruken av klisjeer, istedet for å lage noe eget! Som så mye annet på Netflix, søppel. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #10 Del Skrevet 3. desember 2022 Synes den var underholdene og trollet var godt laget. Litt så om så med skuespillerne. Men veldig amerikanisert. Du har sett de fleste scenen før. Og gav litt klipp og lim følelse. Litt fra den filmen, litt fra en annen. Anonymkode: 6b692...b85 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevrosererroser Skrevet 3. desember 2022 #11 Del Skrevet 3. desember 2022 Dialogen var så dårlig at jeg trodde det var ment som parodi. Etter Trolljegeren hadde jeg faktisk forventa mye mer. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ishwanvile Skrevet 3. desember 2022 #12 Del Skrevet 3. desember 2022 Nevrosererroser skrev (4 timer siden): Dialogen var så dårlig at jeg trodde det var ment som parodi. Etter Trolljegeren hadde jeg faktisk forventa mye mer. Enig(!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #13 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Veldig uenig. Har du sett "Sammen"? Eller noen av Fosse-stykkene han har spilt i? Helt fenomenal. Han spiller bare utrolig kjip i "Troll". Synes også han var herlig i "Lilyhammer". Anonymkode: 9081b...a8e Nå er det ganske stor forskjell på det å være en dårlig skuespiller og det å spille en kjip rollefigur da. 😂 Anonymkode: a0fa7...238 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #14 Del Skrevet 3. desember 2022 Her koste vi oss alle fire på hhv 9, 14, 41 og 43 år. Ok+ film. Kan helt fint se den en gang til!! Anonymkode: f6423...7b5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #15 Del Skrevet 3. desember 2022 Er som baken , delt i to. På ene siden syntes jeg den var superbra, på den andre siden syntes jeg den var veldig dårlig partiets, og store brister i storyen, som gjerne kunne vært litt mer utfordret og gjennom tenkt. Samt en smule litt for mye amerikanisert. Ref bunker med masse skjermer ol. Så den havner da for meg midt imellom 3 og 4 et sted. For all del koste meg jeg. Og endel gode filmeffekter iht å være norsk film Anonymkode: fb89a...c3d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 3. desember 2022 #16 Del Skrevet 3. desember 2022 Syns den var artig jeg. Den var kanskje litt klisjefylt, men den ble jo aldri kjedelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #17 Del Skrevet 3. desember 2022 Klisjé fylte dialoger og dårlige skuespillere. Alt for mye copy and paste fra amerikanske filmer. Det beste med hele filmen var trollet. Satt og heiet på trollet og ikke hovedpersonene 😆. Filmen var veldig bra laget og supre effekter til å være norsk film. Anonymkode: f9e7b...519 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 3. desember 2022 #18 Del Skrevet 3. desember 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep. - Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #19 Del Skrevet 3. desember 2022 Kjedelig film som jeg aldri kommer til å se igjen. God Norges reklame da. Anonymkode: cde58...270 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #20 Del Skrevet 3. desember 2022 Likte når trollet dukket opp på Hunderfossen og Karl Johan 😅 Anonymkode: 913b2...541 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå