Gå til innhold

Kjenner bevegelse i magen men negativ graviditetstest? Er jeg blitt gal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Fødte for 22 uker siden og hadde sex første gang omtrent 6 uker etter fødsel. Den siste uken har jeg følt bevegelse i magen som minner om fosterbevegelse.. Men jeg har tatt flere tester og alle er negative. Flere som har opplevd slike fantombevegelser? Er jeg blitt gal av ammetåka?😂 

Anonymkode: db5d8...784

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du burde da være 18 uker? Tror nok du bare føler ting. Kan være fantom bevegelse 

• Liker 3
Skrevet

Luft i magen kan faktisk føles som en baby 😉

Anonymkode: 6a459...f0c

• Liker 4
Skrevet

Er ganske vanlig å kjenne ja når man først har kjent bevegelser, nå er du mye mer oppmerksom på det og tolker det som babybevegelser. Er nok bare tarmene. 

Anonymkode: da06f...95e

• Liker 3
Skrevet

Fantomspark, Google it. Det er tarmbevegelser.

Anonymkode: 5ace4...caf

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde myyye fantombevegelser hele første året etter fødsel 😄 Det var som om jeg for aller første gang kjente tarmene jobbe 🤪😄 Så det kan godt være det! 

Anonymkode: d5f8f...74d

• Liker 2
Skrevet

TS her! Tusen takk for så mange raske svar🤩 Da kan jeg slå meg til ro med at det er tarmbevegelser😂 Huffameg hvor mye barseltiden kan tulle med hjernen

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei,

Fødte for 22 uker siden og hadde sex første gang omtrent 6 uker etter fødsel. Den siste uken har jeg følt bevegelse i magen som minner om fosterbevegelse.. Men jeg har tatt flere tester og alle er negative. Flere som har opplevd slike fantombevegelser? Er jeg blitt gal av ammetåka?😂 

Ja absolutt. Selv snart 5 år etter fødsel. Stadig vekk. Sier nok mest om hvor mye bevegelse vi trodde var babyen som bare var… luft og sånt, hehe. Før graviditet visste vi ikke hvordan det kjentes uten baby inni der og tenkte sikkert ikke over ekstrakt de samme tingene. Bare at etter så vet vi nå at det kan kjennes helt utrolig likt ut, helt uten noen baby der inne. 

Anonymkode: 50717...31e

• Liker 1
Skrevet

Har fortsatt regelmessige fantomspark, er 3 år siden fødsel :bond:Vet ikke om det er luft eller hva, men det kjennes nøyaktig ut som fosterbevegelser 😂 Har testet meg ihjel, er ikke gravid..

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hei,

Ja, jeg "kjenner fortsatt" babyen som ligger ved siden av meg i magen i blant. 11 uker siden jeg fødte. 😅

• Liker 1
Skrevet

TS her! Takk for svar alle🥰 Har lest litt om fantombevegelser, og med deres erfaringer kan jeg konkludere med at det er helt normalt!😂🙊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...