AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1 Del Skrevet 1. desember 2022 Hei, vi ønsker å hjelpe 2-3 familier denne julen, med mat og julegaver. Men jeg synes det er vanskelig å finne noen å hjelpe. Jeg har bladd igjennom annonser på Finn, men det er jo umulig å vite hvem av dem som allerede har fått hjelp og hvem som virkelig trenger det. Jeg liker godt de annonsene som linker til en spleis, da kan jeg se om de allerede har fått hjelp (en av dem hadde allerede samlet inn 3000kr) og hvem som ikke har fått noe som helst. Merker også jeg blir tiltrukket av annonsene som er «bra» skrevet, og det føles jo ikke riktig. Hvordan finner dere frem i «jungelen» av hjelpeannonser? Jeg bor i utlandet så kunne tenke meg å sende Vipps eller bestille noe på nett som kan leveres. Takk for forslag til hvordan gå frem. Anonymkode: e055c...796 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 1. desember 2022 #2 Del Skrevet 1. desember 2022 Hjelp noen i ditt nær område Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #3 Del Skrevet 1. desember 2022 TS her. Jeg bor i et expat miljø i utlandet, folk rundt meg her trenger ikke hjelp. Det er derfor jeg spør om en løsning hvor jeg kan vippse/bestille. Anonymkode: e055c...796 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peterpan91 Skrevet 1. desember 2022 #4 Del Skrevet 1. desember 2022 Se på Finn etter andre folk som hjelper familier, da kan du spørre de om hva de ønsker seg, om de har fått mye hjelp osv. Eventuelt sende til de, og så kan de gi det videre til den familien som trenger det. Er mange der ute som legger ut annonser for andre; spør de om eventuelle spørsmål. Snill du er❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #5 Del Skrevet 1. desember 2022 Gi penger til en organisasjon, f.eks Kirkens bymisjon eller Frelsesarmeen. Da vet du at pengene kommer til nytte hos noen som faktisk trenger dem. Anonymkode: 57029...778 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 1. desember 2022 #6 Del Skrevet 1. desember 2022 Jeg åpner hjemmet mitt. Begynner med venner eller nære relasjoner, og utvider. Familie på 2, har alltid vært 8 ved bordet julaften. Har plass til flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 1. desember 2022 #7 Del Skrevet 1. desember 2022 Jeg har donert til Matsentralen. Facebookgruppa Matgeeks har en innsamling på Spleis nå. Legger ved link i tilfelle noen ønsker å donere. https://www.spleis.no/project/297855 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 1. desember 2022 #8 Del Skrevet 1. desember 2022 Purple Basil skrev (17 minutter siden): Jeg har donert til Matsentralen. Facebookgruppa Matgeeks har en innsamling på Spleis nå. Legger ved link i tilfelle noen ønsker å donere. https://www.spleis.no/project/297855 Takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #9 Del Skrevet 1. desember 2022 Gi til en organisasjon som har virksomhet i det landet du bor. Anonymkode: 3a378...a2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 1. desember 2022 #10 Del Skrevet 1. desember 2022 Adobyen skrev (11 minutter siden): Takk for tipset. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #11 Del Skrevet 1. desember 2022 Bruk i hvert fall en organisasjon. De er proffe, erfarne og kan stoles på. Vi har noen fantastiske organisasjoner i dette landet. Anonymkode: 64f53...edb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæra Skrevet 2. desember 2022 #12 Del Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): TS her. Jeg bor i et expat miljø i utlandet, folk rundt meg her trenger ikke hjelp. Det er derfor jeg spør om en løsning hvor jeg kan vippse/bestille. Anonymkode: e055c...796 Jeg pleier å ordne julegaver av alle slag til krisesenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå