mitch92 Skrevet 1. desember 2022 #1 Del Skrevet 1. desember 2022 Hva er den beste sjampoen for flass? Frisørene anbefaler en ting(som regel et eller annet dyrt noe), apoteket en annen (gjerne fungoral). Hvem har egentlig mest peiling av disse to? Finnes det noe som helst dokumentasjon på at noe er bedre enn det andre liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #2 Del Skrevet 1. desember 2022 Jeg blander glycolic acid fra the ordinary inn i sjampoen min. Vil føre til mer flass først siden det er eksfolierende, men etter noen vask har jeg fått god effekt av det. Bruker også shampo og balsam fra phillip martins Anonymkode: f69b7...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #3 Del Skrevet 1. desember 2022 Det som fungerer for dattera og mannen min er babyshampo. Anonymkode: 79ec3...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiljeKP68 Skrevet 2. desember 2022 #4 Del Skrevet 2. desember 2022 Aveda sin shampo i den rosa serien fungerer bra på meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #5 Del Skrevet 3. desember 2022 Vichy dercos Anonymkode: 2d494...10c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 3. desember 2022 #6 Del Skrevet 3. desember 2022 Head & Shoulders. Keep it simple. Stupid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #7 Del Skrevet 3. desember 2022 Hvordan kan shampo kurere tørr hodebunn?... Hvor er logikken? Hva med å bruke shampo som ikke fjerner all naturlige oljen og bruk kur i hodebunnen i ny å ned. Er 27 begynte med dette da jeg var 17 har aldri hatt flass siden da. Anonymkode: b1f0c...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 3. desember 2022 #8 Del Skrevet 3. desember 2022 (endret) Definitivt Davines Naturaltech Purifying Shampoo gjerne i kombinasjon med Purifying gel en gang i uka. Funker veldig bra med rask bedring og god lukt 😊 Endret 3. desember 2022 av lin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #9 Del Skrevet 3. desember 2022 Fungoral. Anonymkode: d5d9e...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 3. desember 2022 #10 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fungoral. Anonymkode: d5d9e...2d9 Men den lukter veldig sterkt og medisinsk😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #11 Del Skrevet 3. desember 2022 Det kommer helt an på problemet. Er det bare tørr hud? Er det psoriasis? Eller eksem? Jeg har eksem og psoriasis. Vanlig flass sjampo har ikke fungert på meg. Jeg må ha dermovate (som jeg har resept på) og Fungoral sjampo for å bli kvitt flass. Har du flass du ikke blir kvitt er det lurt å spørre legen om råd. Da vil du få en behandling som virker. Anonymkode: ff47a...064 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå