Gå til innhold

Hvorfor tror (mange) menn at asiatiske damer har trangere vagina og at store/brede/overvektige damer har videre vagina?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor tror de det? 
Asiatiske damer har ikke strammere muskulatur i vaginaen enn andre damer og brede/store/overvektige damer har ikke nødvendigvis en bred/stor/slapp vagina. 

Vaginastørrelse har ikke nødvendigvis noe med størrelsen på kroppen å gjøre. 

Har hørt så mange skitteorier om at kvinner med brede hofter har digre og slappe vaginaer og kvinner med kraftig beinbygning har slapp vagina……. 
Og myten at de små/petite har trang/stram muskulatur der nede. 

Og den verste myten. At kvinner blir videre i underlivet av å ha hatt mange sexpartnere. 

Antall sexpartnere gjør ikke vaginaen videre/slappere. Vaginale fødsler kan (men behøver ikke å) gjøre det, men ikke sex. 

Dette at kvinner blir videre av å ha sex. Undrer på om dette er slut shaming! 

Lurer på om alt dette med vaginastørrelse osv. bare er en hersketeknikk. 

Hvordan kan menn tro at en dame har trangere vagina bare fordi hun er asiatisk? 
Eller at en kraftig bygd dame har en slapp vagina? 

Hva er alt dette våset? 

Anonymkode: a6d45...eb3

• Liker 9
  • Nyttig 22
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De skjønner ikke dette med muskler. De tror det bare har med kroppsstørrelse å gjøre 🙄

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
Just now, MyMichelle said:

De skjønner ikke dette med muskler. De tror det bare har med kroppsstørrelse å gjøre 🙄

Er de så dumme? Eller er det bare hersketeknikker? 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De er dumme.

Anonymkode: 15715...98b

• Liker 12
  • Nyttig 6
Skrevet

Vel, faktum er jo at det blir slappere der nede etter fødsler og alder, og det er vel det som blir nevnt hyppigst her inne. At det blir lite friksjon på kvinner som er 30+.

Anonymkode: 24294...d92

• Liker 3
Skrevet

Hva om musklene er ødelagt etter fødsel? Da må nå det ha litt å så? Jeg er i vertfall slappfisk, men det er bare en fordel siden det ikke er noe poeng i at mannen skal komme fortere enn han gjør nå😅

Anonymkode: a2770...d21

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tror noen er så dumme ja. De har vel hørt at kvinner som har født kan trene opp muskulaturen der, men at de ikke skjønner dette med kroppsstørrelse og muskulatur.

Jeg spurte akkurat min samboer hva han trodde årsaken var. Han svarte «Fordi de er dumme i skallen!»

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Gjest AprilRyan
Skrevet (endret)

Det er vel for å opphøye noe og nedvurdere noe annet?

Eventuelt uvitenhet. Ikke alle er gode på det med anatomi og tror at størrelse på kroppen alltid betyr at alt er stort om kroppen er stor eller lite om kroppen er liten. Ikke alle høye menn som har stor penis fordi de er høye eller omvendt, så da er det jo rart om kvinners vagina/skjede alltid skulle følge kroppsstørrelsen, men det stemmer ikke.

Det er vel heller ikke slik at ting alltid blir slappere etter en fødsel eller med alder, men ting endrer seg jo der også. Ikke akkurat som menn heller er skånet for endringer i utstyret sitt ettersom de blir eldre.

Endret av AprilRyan
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvorfor tror de det? 
Asiatiske damer har ikke strammere muskulatur i vaginaen enn andre damer og brede/store/overvektige damer har ikke nødvendigvis en bred/stor/slapp vagina. 

Vaginastørrelse har ikke nødvendigvis noe med størrelsen på kroppen å gjøre. 

Har hørt så mange skitteorier om at kvinner med brede hofter har digre og slappe vaginaer og kvinner med kraftig beinbygning har slapp vagina……. 
Og myten at de små/petite har trang/stram muskulatur der nede. 

Og den verste myten. At kvinner blir videre i underlivet av å ha hatt mange sexpartnere. 

Antall sexpartnere gjør ikke vaginaen videre/slappere. Vaginale fødsler kan (men behøver ikke å) gjøre det, men ikke sex. 

Dette at kvinner blir videre av å ha sex. Undrer på om dette er slut shaming! 

Lurer på om alt dette med vaginastørrelse osv. bare er en hersketeknikk. 

Hvordan kan menn tro at en dame har trangere vagina bare fordi hun er asiatisk? 
Eller at en kraftig bygd dame har en slapp vagina? 

Hva er alt dette våset? 

https://kurs.avansertseksualitet.no/pages/hva-avgjor-hvor-trang-hun-er-nedentil

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

De har lært at det er et «hull» og tror det fungerer som en vaskebøtte. Jo større dame, jo større bøtte.

Men er ikke dette helst menn som ikke får seg dame da?

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Vel, faktum er jo at det blir slappere der nede etter fødsler og alder, og det er vel det som blir nevnt hyppigst her inne. At det blir lite friksjon på kvinner som er 30+.

Anonymkode: 24294...d92

Feil. Det er menn som får slappere pikk med årene.

Anonymkode: 437c1...bf3

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

De har lite kunnskap om kvinnelig anatomi. 

Anonymkode: eaa50...bea

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette var nytt for meg. Visste ikke at vi menn trodde dette.

Anonymkode: 9426d...449

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Er man feit på utsiden, er det liten grunn til å tro at man ikke er feit på innsiden også. Og det indikerer at en feit dame bør være trangere enn en slank dame. Se mellom lårene på tynne og feite damer. Tynne damer har et stort mellomrom mellom lårene, mens feite damer ikke har dette tomrommet. 

Anonymkode: 00dd5...24d

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Uvitenhet som igjen kommer av liten interesse. Rart nok, når de er interessert i kvinner og underlivet deres. 

Noen menn tror jo at kvinner tisser ut av skjeden også, at vi ikke kan tisse når vi har i tampong. 

Anonymkode: 53cf0...d7c

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har aldri ligget med asiatiske kvinner, men med tanke på at gjennomsnittlig størrelse på menneskene, fødselsvekt etc, er mindre, så er det jo naturlig å tro at resten følger med?  

Anonymkode: e11c0...c9d

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har aldri ligget med asiatiske kvinner, men med tanke på at gjennomsnittlig størrelse på menneskene, fødselsvekt etc, er mindre, så er det jo naturlig å tro at resten følger med?  

Anonymkode: e11c0...c9d

Jeg nekter ikke for at asiatiske kvinner KANSKJE i gjennomsnittet har kortere vaginaer, men trangere/strammere? 
Det er ikke slik at en stor kropp har et digert hull og en liten kropp har et trangt/stramt hull. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
MyMichelle skrev (På 1.12.2022 den 20.28):

Jeg tror noen er så dumme ja. De har vel hørt at kvinner som har født kan trene opp muskulaturen der, men at de ikke skjønner dette med kroppsstørrelse og muskulatur.

Jeg spurte akkurat min samboer hva han trodde årsaken var. Han svarte «Fordi de er dumme i skallen!»

Til dere kvinner som virker så skråsikre på temaet, hvor mange kvinner har dere hatt sex med? 

selv har jeg hatt sex med rundt 80 kvinner. 

av topp 10 på «tranghet» så er 6-7 av disse fra asia. Og ihvertfall topp 2.

på motsatt side av skalen har ingen asiatiske vært blant de 10 «løseste». Der har skandinaviske jenter tronet øverst. 

Anonymkode: 93c6b...014

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Til dere kvinner som virker så skråsikre på temaet, hvor mange kvinner har dere hatt sex med? 

selv har jeg hatt sex med rundt 80 kvinner. 

av topp 10 på «tranghet» så er 6-7 av disse fra asia. Og ihvertfall topp 2.

på motsatt side av skalen har ingen asiatiske vært blant de 10 «løseste». Der har skandinaviske jenter tronet øverst. 

Anonymkode: 93c6b...014

:ler:

Anonymkode: 479d8...ac8

• Liker 8
Skrevet

Så det er ikke forskjell i størrelse på kjønnsorgan mellom ulike etnisiteter?

Anonymkode: 2bb79...c93

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...