AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1 Del Skrevet 1. desember 2022 Jeg og kjæresten min skal en uke til NYC i mars og jeg leter etter sted å bo. Det frister endel med airbnb med litt plass, men da blir det ikke i sentrum akkurat. Budsjett max 15 000. Kan finne et greit sentralt hotell til den prisen også. Jeg har ikke vært der før, så er usikker på hvor viktig det er å bo sentralt. Forslag til airbnb som er aktuelt: https://abnb.me/L9BxnpCrpvb Forslag til hotell: https://kay.ac/e-Gn3U Noen som vil komme med innspill? ☺️ Anonymkode: a38ef...cf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #2 Del Skrevet 1. desember 2022 Jeg vil si noe av poenget med å reise til NYC er å faktisk bo i NYC. Anonymkode: dd229...7bd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #3 Del Skrevet 1. desember 2022 Airbnb er ulovlig i NYC i under en måned, så da må dere eventuelt bo i New Jersey som du har linket til. Hvis budsjettet er på 15 000, er det ikke bedre å bare finne et ok hotell i sentrum? Anonymkode: 22d82...72a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 1. desember 2022 #4 Del Skrevet 1. desember 2022 Jeg bodde på Hotel Belvedere, midt i teaterdistriktet. Ok hotell med sentral beliggenhet ifht svært mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #5 Del Skrevet 1. desember 2022 Takk for svar! Tenkte på New jersey ja, fordi flyplassen er der, og vi skal på en ishockeykamp i området. Vi er jo i NYC for å se byen, men vi vil nok slappe av på rommet også etter endel timer i byen, og da kunne det være fint med litt plass... og gjerne få følelsen av hvordan amerikanere lever. Men hvis det tar mye tid å komme seg til severdigheter så er det bedre med hotell ☺️ Takk for tips om hotell Belvedere, det så jeg faktisk på tidligere i kveld 😃 Anonymkode: a38ef...cf2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå