AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1 Skrevet 1. desember 2022 Har en herlig fin kjæreste som jeg ikke bor hos. Han er slank fra før av, så jeg er litt bekymret nå. Jeg synes han er veldig småspist, og faster delvis når han ikke har barna sine. Han spiser da bare en gang i døgnet. Jeg syntes han hadde gått ned i vekt nå etter en uke og han virket så sliten også. Han spiser altså en gang om dagen på en uke, ikke frokost eller noe på kvelden men middag en gang på dagen, og da gjerne en god middag, kjøtt og ris og grønnsaker. Synes absolutt ikke han burde gå ned i vekt, han er også en veldig aktiv person. Går man ned i vekt av å bare spise en gang om dagen? Anonymkode: 64c80...a92
Miss91 Skrevet 1. desember 2022 #2 Skrevet 1. desember 2022 Jeg går ned, er slik i perioder selv da jeg har mye å gjøre på jobb feks. En buksestørrelse ned de siste tre ukene nå 😅
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #3 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har en herlig fin kjæreste som jeg ikke bor hos. Han er slank fra før av, så jeg er litt bekymret nå. Jeg synes han er veldig småspist, og faster delvis når han ikke har barna sine. Han spiser da bare en gang i døgnet. Jeg syntes han hadde gått ned i vekt nå etter en uke og han virket så sliten også. Han spiser altså en gang om dagen på en uke, ikke frokost eller noe på kvelden men middag en gang på dagen, og da gjerne en god middag, kjøtt og ris og grønnsaker. Synes absolutt ikke han burde gå ned i vekt, han er også en veldig aktiv person. Går man ned i vekt av å bare spise en gang om dagen? Anonymkode: 64c80...a92 Man går ikke nødvendigvis ned i vekt av og spise en gang om dagen, så lenge en får i seg nok energi. Det er mange helsefordeler ved og spise sånn, men han kan kanskje ha mer fett i maten og frukt feks som dessert i måltidet. Anonymkode: d2936...c7e 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #4 Skrevet 1. desember 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Har en herlig fin kjæreste som jeg ikke bor hos. Han er slank fra før av, så jeg er litt bekymret nå. Jeg synes han er veldig småspist, og faster delvis når han ikke har barna sine. Han spiser da bare en gang i døgnet. Jeg syntes han hadde gått ned i vekt nå etter en uke og han virket så sliten også. Han spiser altså en gang om dagen på en uke, ikke frokost eller noe på kvelden men middag en gang på dagen, og da gjerne en god middag, kjøtt og ris og grønnsaker. Synes absolutt ikke han burde gå ned i vekt, han er også en veldig aktiv person. Går man ned i vekt av å bare spise en gang om dagen? Anonymkode: 64c80...a92 Man kan nå spise 10 tusen kalorier på ett måltid. Så nei, ikke nødvendigvis. Men det spørs nå HELT på hva han spiser, og hvor mye. Anonymkode: c23a8...ef1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå