AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1 Skrevet 1. desember 2022 Hvilke kjønn har dere født? jeg er så enslig og trist, føler alt gikk bra! Baby er frisk og er født til termin, men noe inni meg er så tomt. Har bare lyst å gråte uten noe grunn. Noen her som har det som meg?🥺🥺 Anonymkode: 15e73...2b7
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #2 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilke kjønn har dere født? jeg er så enslig og trist, føler alt gikk bra! Baby er frisk og er født til termin, men noe inni meg er så tomt. Har bare lyst å gråte uten noe grunn. Noen her som har det som meg?🥺🥺 Anonymkode: 15e73...2b7 Fødte i oktober for 13 år siden. En gutt og ei jente. Anonymkode: b5b9e...f66
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #3 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Fødte i oktober for 13 år siden. En gutt og ei jente. Anonymkode: b5b9e...f66 Regner med TS er mer interessert i å snakke med noen som har født ish samtidig som henne og ikke generelt folk som har født i oktober måned for 13 år siden 🤪 Snakk med helsestasjonen TS 💕 Anonymkode: d52c4...8b3 2
boblevann Skrevet 1. desember 2022 #4 Skrevet 1. desember 2022 Søk på facebook etter «termin november 2022» feks. Det finnes noen store landsdekkende termingrupper (gjorde alle fall da jeg fødte i ‘19) 😄
lille..trille Skrevet 1. desember 2022 #5 Skrevet 1. desember 2022 Jeg fødte ei jente nå i starten av november send gjerne melding dersom du vil det ❤️
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #6 Skrevet 1. desember 2022 Høres ut som fødselsdepresjon? Prat med helsesøster om dette, ta det tidlig så slipper veien tilbake å bli så forferdelig lang ❤️ Anonymkode: 458ea...4de
jentee24 Skrevet 1. desember 2022 #7 Skrevet 1. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvilke kjønn har dere født? jeg er så enslig og trist, føler alt gikk bra! Baby er frisk og er født til termin, men noe inni meg er så tomt. Har bare lyst å gråte uten noe grunn. Noen her som har det som meg?🥺🥺 Anonymkode: 15e73...2b7 Fødte en jente 3 nov ! Er mye opp og ned her også . En liten «sorg» og savn av tiden før og en redsel for fremtiden og fir om jeg gjør ting riktig for lille frøkna. Det er helt normalt ❤️ Endret 1. desember 2022 av jentee24
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #8 Skrevet 1. desember 2022 lille..trille skrev (4 timer siden): Jeg fødte ei jente nå i starten av november send gjerne melding dersom du vil det ❤️ Tusen takk🥰❤️ Jeg kjempe glad over sønnen min, men jeg liker ikke at han skal være minste man i klassen.😩 Anonymkode: 15e73...2b7
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #9 Skrevet 1. desember 2022 jentee24 skrev (2 timer siden): Fødte en jente 3 nov ! Er mye opp og ned her også . En liten «sorg» og savn av tiden før og en redsel for fremtiden og fir om jeg gjør ting riktig for lille frøkna. Det er helt normalt ❤️ Det samme føler jeg også, håper det vil gå over. 🥲❤️ -ts Anonymkode: 15e73...2b7
lille..trille Skrevet 2. desember 2022 #10 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tusen takk🥰❤️ Jeg kjempe glad over sønnen min, men jeg liker ikke at han skal være minste man i klassen.😩 Anonymkode: 15e73...2b7 Jeg er født midt i desember og har aldri vært yngst i klassen! Det er nok flere som er yngre. Noen er mer modne, noen er mindre modne, og det kan være både de som er født sent og tidlig på året. Ikke ta sorgene på forskudd ❤️❤️
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #11 Skrevet 2. desember 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Tusen takk🥰❤️ Jeg kjempe glad over sønnen min, men jeg liker ikke at han skal være minste man i klassen.😩 Anonymkode: 15e73...2b7 Jeg har 2 november gutter og er ikke bekymret for dem. Men bekymret for sommerbarnet mitt faktisk. Er novemberbarn selv Anonymkode: 6cc7e...eac
axillea Skrevet 2. desember 2022 #12 Skrevet 2. desember 2022 Søk opp termingruppe på facebook, feks Termin oktober 2022. Jeg fødte i oktober i fjor, og har hatt stort utbytte av den gruppen jeg er med i. De har også en egen snap-gruppe. Og ikke nøl med å ta kontakt med helsestasjonen, de hjelper deg om du trenger det!
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #13 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tusen takk🥰❤️ Jeg kjempe glad over sønnen min, men jeg liker ikke at han skal være minste man i klassen.😩 Anonymkode: 15e73...2b7 Da tror jeg at jeg kan trøste deg litt.. I mitt barns klasse er det 3 barn født i nov/des. Blant annet mitt barn. For en liten stund siden ble det gjennomført nasjonale prøver i norsk/matte/engelsk. Mitt barn (født i November) fikk en av de høyeste scorene i klassen (tror han ble slått på målstreken av en jente i klassen) på alle 3 prøver. De to andre barna som er født i desember scorte også bra. Det er helt klart ikke en stor fordel å være en av de minste i klassen..men samtidig er dette noe som jevner seg ut. Mitt råd er å gi god støtte til gutten din, les mye for han, la han oppleve ting, la han få lov til å bli litt selvstendig, la han få utforske! Det gir trygge, tillitsfulle barn. Uavhengig av når på året de er født. Anonymkode: 08b32...ff3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå