Gå til innhold

Brimi eller Hellstrøm?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Både Brimi og Hellstrøm er gode fagmenn som ofte har vore å sjå på TV-skjermen, kven av desse likar de best? Sjølv har eg stor respekt for Hellstrøm og eg har vore opptil fleire gongar på Bagatelle, men eg tykkjer ikkje om måten han behandlar andre menneske på. Matoppskriftene hans kan òg verta i overkant framande og jålete. 

Endret av Nattens rytter
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hellstrøm er kul. Brimi er traust. Hellstrøm lager mer spennende mat. Liker Brimi og, men Hellstrøm er best. 

Anonymkode: 13a37...017

• Liker 4
Skrevet

det eneste Hellstrøm er kjent for nå er vel å sutre og klage over hvordan alle andre gjør ting "feil" på kjøkkenet hele tiden. 

Anonymkode: e0fed...d0d

• Liker 1
Skrevet

Ingrid Espelid Hovig 

Anonymkode: 013cb...13c

• Nyttig 1
Skrevet

Sikkert dyktige begge to.  Men etter at vi fikk tv-abonnement med Matkanalen, synes jeg det er så mange spennende kokker/matprogrammer. Liker aller best når mat kobles til natur og kultur.  I november gikk bl.a. en serie med den kjente kokken John Torodes.  Denne gangen besøkte han Irland. 

Synes i det hele tatt at det er mye å lære på Matkanalen.  

Skrevet

Brimi! Jeg liker den gode trauste maten uten jåleri! Multedesserten er himmelsk! 

Anonymkode: e3687...b57

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Er mange jeg heller ville sett enn de to. Brimi sliter jeg med å forstå og er litt traust som ble nevnt over her. Ikke så fan av Hellstrøm heller da. Ser mest matprogrammer på YouTube, og da helt annerledes vinkling. 

Var glad i Ingrid, og jeg synes ikke Wenche i GMN heller er så dum, og hun har hatt en del gode gjester. 

• Liker 1
Skrevet

liker begge, og Gordon Ramsey. 

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Helt klart Brimi av de to.

Skrevet

Lars Barmen er en flink fyr.

• Liker 1
Skrevet

Hellstrøm, hvis jeg må velge 😊 Har også veldig sansen for Gordon Ramsay 😊

Skrevet

Ingrid Espelid Hovig Brimi og Hellstrøm førstnevnte er død da 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...