AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1 Del Skrevet 1. desember 2022 Kan ikke se den i program oversikten Anonymkode: 3e3fb...039 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 1. desember 2022 #2 Del Skrevet 1. desember 2022 Den ligger på Nrk-appen ihvertfall 🎅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #3 Del Skrevet 1. desember 2022 Meadow skrev (4 minutter siden): Den ligger på Nrk-appen ihvertfall 🎅 Takk! Anonymkode: 3e3fb...039 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #4 Del Skrevet 4. desember 2022 Trodde dette skulle være en gøyal julekalender a la Nissene på låven, men for et søpleprogram! Dette gidder jeg ikke å se på. Så til og med episode tre og det holder. Anonymkode: faca5...53b 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 5. desember 2022 #5 Del Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 4.12.2022 den 12.23): Trodde dette skulle være en gøyal julekalender a la Nissene på låven, men for et søpleprogram! Dette gidder jeg ikke å se på. Så til og med episode tre og det holder. Anonymkode: faca5...53b Jeg storkoser meg og skjønner ikke hvorfor så mange misliker den😅 Første episode var helt fantastisk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå