Gjest gjest1 Skrevet 10. desember 2005 #1 Skrevet 10. desember 2005 Åhh grr. Skal skrive ut en hel masse som er skrevet i Adobe Reader, men skulle gjerne hatt 2 sider per ark. Men så får jeg det altså ikke til... Er det ikke mulig? Får det jo til hvis jeg skriver ut i word, powerpoint og egentlig alle andre steder jeg har prøvd.. (det er ikke noe alternativ for meg å kopiere over i word og skrive ut derfra, for da er det endel figurer som går fyken) Noen som har greie på dette?
Gjest gjest Skrevet 10. desember 2005 #2 Skrevet 10. desember 2005 trykk på skriv ut og egenskaper på skriveren.. så finne du der du kan ta to sider på en side
Gjest gjest1 Skrevet 11. desember 2005 #3 Skrevet 11. desember 2005 nope. Det fungerer ikke. Når jeg går inn på egenskaper så får jeg ikke det som alternativ...
Grooo Skrevet 11. desember 2005 #4 Skrevet 11. desember 2005 Går fint her hos meg: File - Print setup - Egenskaper - Features - Multiple Pages pr Sheet - 2 Pages per Sheet
Gjest gjest1 Skrevet 11. desember 2005 #6 Skrevet 11. desember 2005 Må nok ha vært litt trøtt igår - for nå gikk det jo helt fint... Tusen takk for hjelpen :rosasmil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå