AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1 Skrevet 1. desember 2022 En venninne av meg ble sammen med en jeg hadde med meg hjem for veldig mange år siden når jeg var singel. Jeg husker fremdeles helt ikke hva som skjedde den gangen. Han ble med hjem, jeg husker vi klinte og så fikk jeg blackout. Tror jeg har fått et sinneutbrudd i fylla for jeg hadde tendens til det på den tiden. For stemningen mellom han og meg ble rar etterpå og jeg hadde kjempeangst for hva jeg kunne ha gjort. Tenkte mange ganger at jeg burde sendt en mld til han, men gjorde aldri det. For noen år siden ble en god venninne sammen med han, de har giftet seg og fått barn. Hun kuttet meg plutselig ut og slettet alle bildene av oss på sosiale medier. Jeg har ikke turt å ta kontakt med henne og spørre hva som er årsaken, men er redd det skjedde noe så graverende den gangen som han har fortalt henne om. Eller om hun «bare» er sjalu. Hva tenker dere? Anonymkode: d8e0c...a38
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #2 Skrevet 1. desember 2022 Jeg tror ikke jeg heller hadde likt å holdt kontakten med en venninne dersom det var en ons av kjæresten og jeg fikk barn med han. Det er ikke noe særlig å bli minnet på hver gang man ser venninna. Alternativ så hadde jeg ikke datet en som en venninne har ligget med eller datet. Det i seg selv er kleint nok om jeg ønsker å beholde vennskapet. I ditt tilfelle, kan det hende at hun følte hun måtte velge mellom dere to for sin egen fred. Ikke nødvendigvis for at han skal ha fortalt noe sprøtt du kan ha gjort under en blackout. Ville vært rart at det kom frem så lenge etter at de ble par og fikk barn. Anonymkode: 05fb8...82b 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #3 Skrevet 2. desember 2022 har du hatt blackout, så har du mest sannsynlig ikke hatt sex. Slapp av Anonymkode: 8a76d...19c
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #4 Skrevet 2. desember 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: har du hatt blackout, så har du mest sannsynlig ikke hatt sex. Slapp av Anonymkode: 8a76d...19c Vel, det vet man ikke. Dessverre. Anonymkode: 0bd72...2e0 4 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #5 Skrevet 2. desember 2022 Dere som skriver historier som trådstarter, er dere fra veldige små plasser, eller tilhører dere miljøer med innavl? Spør fordi hvem gidder vel drama og styr med å ligge på tur med hverandre? AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg tror ikke jeg heller hadde likt å holdt kontakten med en venninne dersom det var en ons av kjæresten og jeg fikk barn med han. Det er ikke noe særlig å bli minnet på hver gang man ser venninna. Alternativ så hadde jeg ikke datet en som en venninne har ligget med eller datet. Det i seg selv er kleint nok om jeg ønsker å beholde vennskapet. Helst holder man seg helt vekk fra slike ting ja, men klarer heller ikke å se hvorfor noen henger seg opp i hva en kjæreste har gjort for mange år siden? Er det så galt å ha levd på godt og vondt før man traff nåværende kjæreste? Anonymkode: cb9ae...82f 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #6 Skrevet 2. desember 2022 19 minutter siden, AnonymBruker said: Vel, det vet man ikke. Dessverre. Anonymkode: 0bd72...2e0 Nei, og mistenker man at man har hatt det så er det nærmere voldtekt enn sex. Anonymkode: 3149e...193 1
Gidavmeg Skrevet 2. desember 2022 #7 Skrevet 2. desember 2022 Dette skjønte jeg ikke. Hun kuttet plutselig kontakten med deg, mange år etter hun ble sammen med han. Hvordan vet du at hun kutta kontakten pga den hendelsen?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #8 Skrevet 2. desember 2022 Hun prioriterer barn og familie før venner, hva er galt ved det? 🤷♂️ Anonymkode: 7f602...694 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #9 Skrevet 2. desember 2022 Hvordan vet du at det har noe med det som skjedde mellom deg og han? Kan det være andre grunner? Anonymkode: fffa4...4b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå