Gå til innhold

Jeg er så redd for å ikke være en bra nok mor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett stress inni meg hele tiden. Jeg har ingen avlasting. Barnet mitt er tenåring , men jeg stresser så fælt med at jeg kanskje ikke er bra nok . 
Hvorfor klarer jeg ikke å slappe av . 

Anonymkode: 3c65e...70f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å spørre?

Anonymkode: 73ded...6ec

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har ett stress inni meg hele tiden. Jeg har ingen avlasting. Barnet mitt er tenåring , men jeg stresser så fælt med at jeg kanskje ikke er bra nok . 

Som AB over sier her, spør tenåringen? Kanskje du stresser for mye med ting og kan ta det litt mer med ro ❤️ 

Så lenge du er omsorgsfull, trygg, kjærlig og tenåringen ikke sulter, tror jeg mye er gjort! 

Anonymkode: a01b9...dce

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva skal du med avlastning når du har en tenåring...? Er hen ikke med venner, opptatt med tv/pc, sport etc, men bare sitter sammen med deg i sofaen?

Anonymkode: a45ed...570

• Liker 3
Skrevet

Han er ikke så mye med venner. På vinteren er han mest inne. Er deres tenåringer mye ute med venner? 

Skrevet

Jeg må lage middag til han hver dag. Han lager ikke noe selv. Han er 14 år . Hva er vanlig? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg må lage middag til han hver dag. Han lager ikke noe selv. Han er 14 år . Hva er vanlig? 

Det er vanlig å lage middag til tenåringene sine hver dag. Dere spiser vel sammen?

Anonymkode: ffd0b...a37

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det er vanlig å lage middag til tenåringene sine hver dag. Dere spiser vel sammen?

Anonymkode: ffd0b...a37

Ja vi spiser nesten alltid sammen. Det er viktig å samles rundt middagsbordet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja vi spiser nesten alltid sammen. Det er viktig å samles rundt middagsbordet. 

Ja. Du er dødsflink.

Barnevernskontorer har et stempel som de gir til usikre mødre som trenger bekreftelse. hvor de stempler: GODKJENT på diverse papirer og gir dem bevis på at de er sertifiserte mødre. Hvis du stikker innom dem kan du bli sertifisert mamma, i tillegg til spesifikasjonene dine, feks: lager mat hver dag (som et viktig bevis på at du er sertifisert og godkjent mamma). vasker klær til småtten gir også en stjerne. hvis du sier god natt til lillemann får du også en stjerne, jo flere ting du gjør, jo flere stjerner får du. Hvis noen tviler på deg kan du vise dem kortet.

du er en sertifisert mamma med X antall stjerner. ingen kan bølle med deg! og du kan spankulere rundt og flekke det i ansiktet på folk. Lurte du på noe? Forresten, jeg er en sertifisert mamma med mange stjerner. HAH!

Anonymkode: d7270...d4e

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Ja. Du er dødsflink.

Barnevernskontorer har et stempel som de gir til usikre mødre som trenger bekreftelse. hvor de stempler: GODKJENT på diverse papirer og gir dem bevis på at de er sertifiserte mødre. Hvis du stikker innom dem kan du bli sertifisert mamma, i tillegg til spesifikasjonene dine, feks: lager mat hver dag (som et viktig bevis på at du er sertifisert og godkjent mamma). vasker klær til småtten gir også en stjerne. hvis du sier god natt til lillemann får du også en stjerne, jo flere ting du gjør, jo flere stjerner får du. Hvis noen tviler på deg kan du vise dem kortet.

du er en sertifisert mamma med X antall stjerner. ingen kan bølle med deg! og du kan spankulere rundt og flekke det i ansiktet på folk. Lurte du på noe? Forresten, jeg er en sertifisert mamma med mange stjerner. HAH!

Anonymkode: d7270...d4e

??

Anonymkode: 89feb...f6d

Skrevet

Det føler jeg også ofte på. Nå har 14 åring begynt å prøve ut ulike ting han ikke skal. Så kjenner ekstra på det. Men snakk med tenåringen. Spør om der er noe en ønsker anerledes. La han være med å bidra hjemme, f.eks lage middag en gang I uken, støvsuge annenhver dag osv. Det vokser de mye på. 

Sønnen min er også mye inne nå på vinteren før snøen kommer, selv om han har masse venner 😊

Anonymkode: 029be...a3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...