Gå til innhold

Er disse en av deg? Og menn hva tenker dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så glad jeg er homo.

Anonymkode: ffbbc...614

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Alle sammen så jo nydelige ut 

• Liker 5
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

https://underlivet.blogg.no/1429876189_snn_ser_et_underliv_u.html

er dette normalen? Mannfolk, er dette sånn alle er? 

Anonymkode: 85666...350

Jeg er mann og liker alle fitter på bildene.  Hvordan fitta ser ut er ikke viktig bare hun liker og ønsker å bli tilfredsstilt av en kuk.  Jeg er svak for bolle mus men forstår egentlig ikke hvorfor. kanskje jeg tror jeg da kommer lenger inn men egentlig er ikke det viktig bare jeg treffer hennes punkter som gjør henne kåt og gir henne nytelse. Jeg liker kvinne i alle aldre men er ikke så veldig tent på de som er ekstremt tykke.

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Normalen? Ingen av de der er jo like. De viser vel et spenn, et utvalg. 

Anonymkode: 57425...71f

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg er så glad jeg er homo.

Anonymkode: ffbbc...614

Ja, for alle peniser og testikler er helt like? Er da stort spenn i utseende der også :)

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, for alle peniser og testikler er helt like? Er da stort spenn i utseende der også :)

Han mener vel at peniser er mer estetisk vakre enn det som var vist på bildene. Jeg er helt enig.

Anonymkode: a8f3d...1ba

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Normalen? Ingen av de der er jo like. De viser vel et spenn, et utvalg. 

Nettopp, er det som er normalt, at de kan se helt forskjellige ut og likevel være helt normale. 

Anonymkode: e8203...bce

• Liker 7
Skrevet

Alle de er normale ja. Hilsen biseksuell kvinne

Anonymkode: 12588...f5b

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jaja, så masse fine fitter, alle unike og deilige😃

• Hjerte 3
Skrevet

Viste de til mannen. Han syntes alle var skikkelig fine, men kunne ha litt mindre hår 😄

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker min egen bedre og bedre for hver gang jeg ser sånt. Fysj for et syn, glad jeg er hetero kvinne og slipper å havne borti sånt no. Takke seg til en liten penis i ny og ne. 

Anonymkode: 90e3c...3e2

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

https://underlivet.blogg.no/1429876189_snn_ser_et_underliv_u.html

er dette normalen? Mannfolk, er dette sånn alle er? 

Anonymkode: 85666...350

Altså, nå er jeg kvinne og må si jeg sitter med litt store øyne, men så er jeg ikke så bevandret i andre kvinners underliv, da....Men bilde 3 ser ut som en mini-penis i mine øyne, og bilde 7, der var det mye greier....

Dette er sikkert normalt og vakkert og alt det der, men at det var så store variasjoner, hadde jeg ingen aning om. Selv ligner jeg ikke på noen av disse, jeg har utpreget "bollemus", hvor ingenting henger på utsiden, men store ytre kjønnslepper og en av de små er litt lenger enn den andre.....Ganske interessant å høre at menn syns alt er like flott :) jeg syns det er nokså stor forskjell på peniser :) men elsker man noen, så elsker man jo også alt! :) 

Anonymkode: efea1...dac

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg liker min egen bedre og bedre for hver gang jeg ser sånt. Fysj for et syn, glad jeg er hetero kvinne og slipper å havne borti sånt no. Takke seg til en liten penis i ny og ne. 

Haha, enig. For noe sabla rot enkelte har der nede. Vi skal være takknemlig herfra til evigheten at menn faktisk er så rause og fine at de synes det er et hyggelig syn det makkverket vi har å by på.

Anonymkode: fcd79...76d

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Haha, enig. For noe sabla rot enkelte har der nede. Vi skal være takknemlig herfra til evigheten at menn faktisk er så rause og fine at de synes det er et hyggelig syn det makkverket vi har å by på.

Anonymkode: fcd79...76d

Tiltredes. Det der hadde jeg ikke orket ta stilling til altså. Jeg ble akutt ekstrem-heterofil kvinne av den lenken 😂

Anonymkode: 3d2f7...2d6

• Liker 1
Skrevet
Trolltunge skrev (Akkurat nå):

Håper kvinner som dere ikke har eller får døtre. Eller forsåvidt nieser, venninner, kvinnelige kolleger eller andre dere pisser på på slik måte. 

Umodent! 

Skal ikke rote rundt i familien mine sine vaginaer, så det får fint 👌

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skal ikke rote rundt i familien mine sine vaginaer, så det får fint 👌

Dine døtre, venninner, kolleger og så videre kan også lese dritt du spyr ut på kg. 

• Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Trolltunge skrev (2 minutter siden):

Dine døtre, venninner, kolleger og så videre kan også lese dritt du spyr ut på kg. 

Litt merkelig å tenke på den måten. 

• Liker 2
Skrevet
Trolltunge skrev (4 minutter siden):

Håper kvinner som dere ikke har eller får døtre. Eller forsåvidt nieser, venninner, kvinnelige kolleger eller andre dere pisser på på slik måte. 

Umodent! 

Du skjønner det at de kommentarene du siterer er fra bitre menn som enten ikke får fitte og en som føler seg mindreverdig for liten penis og vil ta hevn. Da er det godt å kaste skit mot kvinners underliv og vet du, bare å ignorere sånne umodne kommentarer 

Anonymkode: 12588...f5b

• Liker 12
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...