AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1 Del Skrevet 1. desember 2022 Som tittelen sier, kjøpte jeg en foundation der hele fargen lysner når jeg begynner å smøre den utover. Nyansen lysner minst 3 hakk, fra da jeg påfører den fra flaska. Jeg har aldri opplevd dette før med noen andre, og skjønner ikke hvorfor? Noen som har vært borti det samme? Det er denne fra Makeup Revolution. Anonymkode: 99178...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #2 Del Skrevet 1. desember 2022 Prøvde du den ikke på hånda i butikken? Anonymkode: ec75a...921 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #3 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Prøvde du den ikke på hånda i butikken? Anonymkode: ec75a...921 Jo. Problemet er at det er én nyanse oppi flaska, men så er det akkurat som om hele greia lysner når den "blander seg" utover på huden. Vanskelig å forklare, og veldig rart 😧 Anonymkode: 99178...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #4 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo. Problemet er at det er én nyanse oppi flaska, men så er det akkurat som om hele greia lysner når den "blander seg" utover på huden. Vanskelig å forklare, og veldig rart 😧 Anonymkode: 99178...252 Kanskje noe feil med den? Anonymkode: 9eb32...f38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #5 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje noe feil med den? Anonymkode: 9eb32...f38 Ja, jeg tviler jo på den skal være sånn? Selvsagt var den ikke sånn da jeg testet den i butikken forresten, da hadde jeg jo ikke kjøpt den. Anonymkode: 99178...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #6 Del Skrevet 1. desember 2022 Omvendt oksidering 🫡 Veldig rart, alltid omvendt her. Anonymkode: e1f68...ef3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 2. desember 2022 #7 Del Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, jeg tviler jo på den skal være sånn? Selvsagt var den ikke sånn da jeg testet den i butikken forresten, da hadde jeg jo ikke kjøpt den. Anonymkode: 99178...252 Hvilken foundation er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #8 Del Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Omvendt oksidering 🫡 Veldig rart, alltid omvendt her. Anonymkode: e1f68...ef3 Så merkelig, visste ikke at det var mulig 😧 Men da er det ikke noe feil med den altså? Bare en omvendt reaksjon, på en måte? flusa skrev (18 timer siden): Hvilken foundation er det? Denne, som jeg linket til i hovedinnlegget: Anonymkode: 99178...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå