Gjest Gjest_lille_* Skrevet 10. desember 2005 #1 Skrevet 10. desember 2005 Etter å ha lett lenge har jeg fått tilbud om to leiligheter, men klarer ikke å velge Jeg skal bo alene i leiligheten i 6 måneder samtidig som jeg tar opp fag fra videregående. Håper dere på KG vil fortelle meg hva dere ville ha valgt? Leilighet 1. -Husleie 3500,-+ strøm (varmtvann blir gratis) - Inkl. kabeltv og bredband - cirka 50kvm -Ligger VELDIG sentralt - Lita stue med panelvegger - Vedfyringsovn - Nyoppusset bad Leilighet 2. - 3000,- + strøm (gratis ved til vedfyring) - Verken kabeltv eller internett-tilgang - Cirka 80kvm - ligger litt usentralt til, med en grusomt lang og snirklete bakke (som blir glatt om vinteren) opp til huset - Nyoppussa stue -Stort kjøkken - 2 soverom - Grusomt bad, veldig lite (du må nesten stå oppå dolokket for å dusje. I tillegg er det brunoransje plater på veggene og ubehandla betonggulv. Så, hva ville dere ha valgt?? håper på raske svar, fordi jeg må gi dem beskjed iløpet av morgendagen og har ikke bestemt meg ennå..
Nella Skrevet 10. desember 2005 #6 Skrevet 10. desember 2005 Ville valgt den første her også. Du skal bo alene der i 6 mnd i forbindelse med skole. Da sitter du med internett tilgang som du trenger i forbindelse med skole (ingen ekstra utgifter) og ang strøm så er det varmtvannet som er det dyreste på regninga. Koster jo ikke stort å varme opp 50 kvadrat og snart er det vår og mindre til oppvarming, men du vil nok dusje like mye..... Undersøk litt rundt så kan du få tak i rimelig ved vil jeg tro. + det er sentralt og det går mindre til kollektiv transport. Og kabeltv er ink. Kan bli noen kjedelige kvelder i leilighet aleine og da er det fint med litt sånn underholdning også Ser ingen fordeler med leilighet nr 2 egentlig....
Gjest Gjesta Skrevet 10. desember 2005 #8 Skrevet 10. desember 2005 Jeg ville også tatt den første. Fordi den ligger sentralt.
Gjest gjesta Skrevet 10. desember 2005 #11 Skrevet 10. desember 2005 Jeg er helt enig med de andre her. Når du bor alene så holder det fint med 50 kvm og da er det alt det andre som avgjør.
momo Skrevet 10. desember 2005 #12 Skrevet 10. desember 2005 Jeg ville og valgt den første, uten tvil.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2005 #13 Skrevet 10. desember 2005 Etter å ha lett lenge har jeg fått tilbud om to leiligheter, men klarer ikke å velge Jeg skal bo alene i leiligheten i 6 måneder samtidig som jeg tar opp fag fra videregående. Håper dere på KG vil fortelle meg hva dere ville ha valgt? Leilighet 1. -Husleie 3500,-+ strøm (varmtvann blir gratis) - Inkl. kabeltv og bredband - cirka 50kvm -Ligger VELDIG sentralt - Lita stue med panelvegger - Vedfyringsovn - Nyoppusset bad Leilighet 2. - 3000,- + strøm (gratis ved til vedfyring) - Verken kabeltv eller internett-tilgang - Cirka 80kvm - ligger litt usentralt til, med en grusomt lang og snirklete bakke (som blir glatt om vinteren) opp til huset - Nyoppussa stue -Stort kjøkken - 2 soverom - Grusomt bad, veldig lite (du må nesten stå oppå dolokket for å dusje. I tillegg er det brunoransje plater på veggene og ubehandla betonggulv. Så, hva ville dere ha valgt?? håper på raske svar, fordi jeg må gi dem beskjed iløpet av morgendagen og har ikke bestemt meg ennå.. ← utifra beskrivelsen din , så har du jo allerede valgt da...
Cata Skrevet 10. desember 2005 #16 Skrevet 10. desember 2005 Den første. Det å bo sentralt teller litt, og den høres dessuten koseligere ut. (Nyoppusset bad teller mye.)
Saeria Skrevet 10. desember 2005 #18 Skrevet 10. desember 2005 Stemmer i sammens med de andre: Den første!
Gjest Pet Skrevet 10. desember 2005 #19 Skrevet 10. desember 2005 Stemmer i sammens med de andre: Den første! ← Jeg og. Billige var de begge to, men hva skal du med 80 m2 alene? Mye viktig at den ligger sentralt til.
Lillepuz Skrevet 10. desember 2005 #20 Skrevet 10. desember 2005 ville valgt den første hvis jeg var singel, mer enn nok plass, og internett og kabeltv er såå kjekt å ha. og sentralt, kort å bære matvarene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå