Gå til innhold

Andre som synes det er litt dumt å ikke kunne bli kastet litt rundt i senga av kjæresten? :o

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 1.70 og veier 64 kg. Det sier seg selv at jeg ikke er en fjær. Kjæresten klarer å løfte meg og bære meg, men det blir bare med det. Skulle så til tider ønske jeg var lettere og lavere, haha. Spesielt når det kommer til sex. Er det andre som føler på det? 

Anonymkode: 2fa27...eea

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaa! Jeg veier 65 kg og forstår jo at det ikke er bare bare å løfte på meg. Jeg hadde ikke klart å løfte på meg 🤷‍♀️

Anonymkode: 37b6a...ce2

• Liker 3
Skrevet

Men veide nesten 70kg (😱😱)for et par år siden da. Så noe forbedringer har det blitt! Jobber fortsatt med saken! 

• Liker 1
Skrevet

Hvis det er noen trøst så er jeg 155 og veier 45 og kjæresten min sliter med å kaste meg rundt i sengen…

Anonymkode: e9712...fde

• Liker 2
Skrevet

Er glad for at dama er petite (40-45 kg-ish). Mye moro en kan gjøre, men hadde hun vært tyngre ville jeg nok trent litt mer slik at jeg likevel klarte de samme «løfta».

Anonymkode: b67e9...225

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er glad for at dama er petite (40-45 kg-ish). Mye moro en kan gjøre, men hadde hun vært tyngre ville jeg nok trent litt mer slik at jeg likevel klarte de samme «løfta».

Anonymkode: b67e9...225

❤️ 

• Hjerte 1
Skrevet

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Men veide nesten 70kg (😱😱)for et par år siden da. Så noe forbedringer har det blitt! Jobber fortsatt med saken! 

Flink! Jeg slanker meg ikke, vekta stopper på 60 uansett.🤷‍♀️ hadde bare vært litt deilig om han hadde klart det, men lite å gjøre med..😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg er 1.70 og veier 64 kg. Det sier seg selv at jeg ikke er en fjær. Kjæresten klarer å løfte meg og bære meg, men det blir bare med det. Skulle så til tider ønske jeg var lettere og lavere, haha. Spesielt når det kommer til sex. Er det andre som føler på det? 

Du opprettet en sextråd på "generell debatt" istedenfor på sexforumet? Hvorfor?

Anonymkode: 9b357...422

• Liker 1
Skrevet

85 kg og kastes rundt som bare det av elskeren min, Skaff dere ordentlig mannfolk ;)

Anonymkode: 87534...ca6

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Du er 170 og 64 kg og er tynn/lett!

Jeg var 76 kg og 172 høy og ble kastet rundt av en ons. Jeg syntes det var den mest elendige sexen ever og det ga null tilfredsstillelse å stresse rundt og prøve all verdens stillinger. Følte meg som et kjøttstykke.

Om dere tror at kasting og dramatiske lidenskapelig sex scener i filmer er det normale og det som gir mest tilfredsstillelse, forbered dere på knuste forventninger og drømmer heretter. Virkeligheten er en helt annen.

Anonymkode: 578fb...37c

• Liker 3
Skrevet

Nei jeg syns det er helt fint for meg å ikke bli behandlet som en filledukke :)

Anonymkode: 1e8c9...2a3

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

85 kg og kastes rundt som bare det av elskeren min, Skaff dere ordentlig mannfolk ;)

Anonymkode: 87534...ca6

Enig !

Ung sterk elsker er tingen   😜

Anonymkode: 3b51c...9d8

Skrevet

Hva mener du med kastet rundt? Du har vel muskler, slik at du kan hjelpe til med å bevege deg rundt selv også? Jeg har tidligere veid 130 kg, jeg ble ikke kastet rundt, men måtte ikke ligge rolig som et aspeløv. Hjalp til med å snu i svingene. Klart at han ikke kunne løfte meg opp og ta meg opp etter veggen, men... 

Anonymkode: 27c1a...11f

• Liker 2
Skrevet

Slutt å ha sex med små svake menn da 😅

Anonymkode: d7d6b...1ad

Skrevet

Nei, synes den "kaste rundt på dama"-klisjeen er veldig klein. Høres ut som kjønnsroller fra 50-tallet. De fleste damer i dag er vel selv aktive og deltakende under sex, uansett høyde og vekt? Noe jeg vil tro menn flest er glade for.

Anonymkode: 3025b...26d

Skrevet

Liker heller at han tar meg litt hardt i doggy :) Klapps på rumpa er også digg, med flat hånd.

Anonymkode: 315b3...c68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...