AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1 Skrevet 1. desember 2022 Kjæresten min har en sønn fra et tidligere forhold. Det var ikke noe seriøst forhold, men hun lurte seg til graviditet og nektet å ta abort selv om han bad henne om det. Sønnen er nå 20, har aldri bodd med faren men har betalt barnebidrag i alle år, brukt tid på han i ferier og noen helger. Altfor mye etter min mening, og han og moren har tigget penger fra han utover barnebidragene. Utrolig dumsnilt at han faktisk har betalt ekstra noen ganger. Nå synes jeg at han bør fokusere på vårt forhold og vårt barn, og ha mindre kontakt med denne uønskede sønnen. Hvordan får jeg til det? Vet at sønnen skal være i Oslo i jula, litt over en time fra der vi bor. Jeg vil helst unngå at vi møter denne bortskjemte, usympatiske sønnen som ikke engang virker å være egentlig glad i faren sin -de har bare brukt han som en slags bank i mange år. Vil at kjæresten min skal begrense kontakten mer og mer, og helst bare møte han annenhvert år f.eks., det er jo mer enn nok. Og så gjøre det klart at eventuelle barnebarn ikke er velkomne hos oss, at det får være grenser for negative konsekvenser vi skal måtte forholde oss til fordi moren til sønnen nektet å ta abort. Noen med lignende erfaringer? Hvordan få denne usympatiske sønnen til å fatte at faren ikke engang ville at han skulle bli født, slik at han slutter å ta kontakt og heller forholder seg mer eklusivt til moren? Anonymkode: 7f46a...51e
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #2 Skrevet 1. desember 2022 SØNNEN er usympatisk? Hele innlegget ditt er kvalmende… tenke seg til at faren har prøvd å ta ansvar for sin egen sønn da gitt Anonymkode: 6e3dd...63d 28 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #3 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): SØNNEN er usympatisk? Hele innlegget ditt er kvalmende… tenke seg til at faren har prøvd å ta ansvar for sin egen sønn da gitt Anonymkode: 6e3dd...63d Altså, han ville jo ikke bli far. Denne sønnen ble påtvunget han, han har gjort det beste ut av situasjonen, men tenker at det får være nok nå når sønnen faktisk er 20. Trenger å suge ut mer penger av faren da. Anonymkode: 7f46a...51e
Scoops Skrevet 1. desember 2022 #4 Skrevet 1. desember 2022 Hjelpe meg du høres nå voldsomt usympatisk og egoistisk ut.. Fatter ikke at man kan gå rundt og tenke slik. Er jo bare bra at faren har stilt opp 13 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #5 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Altså, han ville jo ikke bli far. Denne sønnen ble påtvunget han, han har gjort det beste ut av situasjonen, men tenker at det får være nok nå når sønnen faktisk er 20. Trenger å suge ut mer penger av faren da. Anonymkode: 7f46a...51e Ja stakkars mannfolk som ikke kan bruke prevensjon når de er imot å få barn. Å stakkars mannen som nå ikke har noe annet valg enn å gi sønnen penger 🙄 herrefred Anonymkode: 6e3dd...63d 9 1
Blått Skrevet 1. desember 2022 #6 Skrevet 1. desember 2022 Hahahahaha. Dette er så garantert trolling. 🤣 men takk for dagens latter! 22 3
Spiteful Skrevet 1. desember 2022 #7 Skrevet 1. desember 2022 (endret) Den stakkars gutten har jo NULL skyld i dette. Uansett alder vil en gutt alltid ønske å ha sin egen far i livet, til å dele store og små øyeblikk. Hva slags menneske er du egentlig som ønsker at mannen du er med skal være stygg og ufin mot sin egen sønn? Det sier mye om deg som person. Endret 1. desember 2022 av Spiteful 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #8 Skrevet 1. desember 2022 Sønnen ba heller ikke om å bli født. Men ting er som de er, og da gjør man det beste ut av det. Selvfølgelig skal far og sønn ha så mye kontakt som de ønsker, og det er godt å høre at faren har stilt opp. Tankene dine om arvesynd bør du gå til psykolog og få profesjonell hjelp med. Anonymkode: 0532e...5c0 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #9 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja stakkars mannfolk som ikke kan bruke prevensjon når de er imot å få barn. Å stakkars mannen som nå ikke har noe annet valg enn å gi sønnen penger 🙄 herrefred Anonymkode: 6e3dd...63d Han brukte prevensjon, men hjelper jo ikke når den bli sabotert. Anonymkode: 7f46a...51e
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #10 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sønnen ba heller ikke om å bli født. Men ting er som de er, og da gjør man det beste ut av det. Selvfølgelig skal far og sønn ha så mye kontakt som de ønsker, og det er godt å høre at faren har stilt opp. Tankene dine om arvesynd bør du gå til psykolog og få profesjonell hjelp med. Anonymkode: 0532e...5c0 Sønnen er usympatisk og han kan vel ha kjæresten til moren som en farsfigur istedet. Hans biologiske far ønsket jo ikke at han skulle bli født engang. Anonymkode: 7f46a...51e
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #11 Skrevet 1. desember 2022 Spiteful skrev (8 minutter siden): Den stakkars gutten har jo NULL skyld i dette. Uansett alder vil en gutt alltid ønske å ha sin egen far i livet, til å dele store og små øyeblikk. Hva slags menneske er du egentlig som ønsker at mannen du er med skal være stygg og ufin mot sin egen sønn? Det sier mye om deg som person. Han kan jo ha kjæresten til moren som en farsfigur istedet, kan være mye bedre for alle parter. Anonymkode: 7f46a...51e
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #12 Skrevet 1. desember 2022 Du får huske, ts, at når tiden kommer for at arv skal fordeles så har sønnen krav på sin del på lik linje med de andre barna 😊 Anonymkode: 16470...99b 3 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #13 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du får huske, ts, at når tiden kommer for at arv skal fordeles så har sønnen krav på sin del på lik linje med de andre barna 😊 Anonymkode: 16470...99b Dessverre, men er jo mulig å føre over i alle fall bolig på meg og/eller vårt barn i god tid. Får da være grenser på grådigheten til den uønskede sønnen, så stor fortjeneste skal ikke han få fordi moren tuklet med kondomet og nektet å ta abort. Anonymkode: 7f46a...51e
Mamajune11 Skrevet 1. desember 2022 #14 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Altså, han ville jo ikke bli far. Denne sønnen ble påtvunget han, han har gjort det beste ut av situasjonen, men tenker at det får være nok nå når sønnen faktisk er 20. Trenger å suge ut mer penger av faren da. Anonymkode: 7f46a...51e DET ER IKKE SØNNENS FEIL HAN BLE FØDT. 5
Mamajune11 Skrevet 1. desember 2022 #15 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Kjæresten min har en sønn fra et tidligere forhold. Det var ikke noe seriøst forhold, men hun lurte seg til graviditet og nektet å ta abort selv om han bad henne om det. Sønnen er nå 20, har aldri bodd med faren men har betalt barnebidrag i alle år, brukt tid på han i ferier og noen helger. Altfor mye etter min mening, og han og moren har tigget penger fra han utover barnebidragene. Utrolig dumsnilt at han faktisk har betalt ekstra noen ganger. Nå synes jeg at han bør fokusere på vårt forhold og vårt barn, og ha mindre kontakt med denne uønskede sønnen. Hvordan får jeg til det? Vet at sønnen skal være i Oslo i jula, litt over en time fra der vi bor. Jeg vil helst unngå at vi møter denne bortskjemte, usympatiske sønnen som ikke engang virker å være egentlig glad i faren sin -de har bare brukt han som en slags bank i mange år. Vil at kjæresten min skal begrense kontakten mer og mer, og helst bare møte han annenhvert år f.eks., det er jo mer enn nok. Og så gjøre det klart at eventuelle barnebarn ikke er velkomne hos oss, at det får være grenser for negative konsekvenser vi skal måtte forholde oss til fordi moren til sønnen nektet å ta abort. Noen med lignende erfaringer? Hvordan få denne usympatiske sønnen til å fatte at faren ikke engang ville at han skulle bli født, slik at han slutter å ta kontakt og heller forholder seg mer eklusivt til moren? Anonymkode: 7f46a...51e Innlegget ditt gjør at jeg skammer meg over at vi deler kjønn. At du er kvinne kan jeg ikke forstå. Null selvinnsikt. Null empati. 6
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #16 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dessverre, men er jo mulig å føre over i alle fall bolig på meg og/eller vårt barn i god tid. Får da være grenser på grådigheten til den uønskede sønnen, så stor fortjeneste skal ikke han få fordi moren tuklet med kondomet og nektet å ta abort. Anonymkode: 7f46a...51e Håper neste dama til barnefar er like jævlig mot ditt barn også. Karma is a bitch. Anonymkode: 84c2e...7c0 3 1
snurk Skrevet 1. desember 2022 #17 Skrevet 1. desember 2022 Eneste som skulle vært abortert her e deg. Fysj for ett menneske 🤮 3
pressplay Skrevet 1. desember 2022 #18 Skrevet 1. desember 2022 Tror du vil slite med å få sympati slik du framstilte saken. Eneste du oppnår er å fremstå som den onde stemoren. 2 2
pressplay Skrevet 1. desember 2022 #19 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Håper neste dama til barnefar er like jævlig mot ditt barn også. Karma is a bitch. Anonymkode: 84c2e...7c0 Det er vel å dra det litt langt. Er jo ikke TS barn sin skyld at TS er usympatisk. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #20 Skrevet 1. desember 2022 Mamajune11 skrev (10 minutter siden): DET ER IKKE SØNNENS FEIL HAN BLE FØDT. Nei, men han kan gjøre det beste ut av det og la faren sin være i fred. Moren har jo en kjæreste, så han kan være farsfigur istedet. Anonymkode: 7f46a...51e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå