Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2005 #21 Skrevet 10. desember 2005 Høres ut som dere har godt nabolag der!jeg skal flytte til helt nytt borettslag på mai,håper det blir slike naboer der og Gi meg tips....om hvordan bli en god nabo mener jeg
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2005 #24 Skrevet 12. desember 2005 Våkna opp på sofaen og så at det ligger en mann i min seng. Jeg aner ikke hvem det er , men det ligner naboen så jeg håper for guds skyld det er han og ikke en ukjent jeg dro hjem fra puben... Har ett-roms, så jeg sitter like ved dobbeltsenga (som jeg ikke har brukt i natt, han har...), men jeg har ikke lys tå vekke folk halv sju og sprørre hvem de er... Ble litt kake i går... *ser på han en gang til* Det ligner naboen, men ikke nok... Fant noen briller, naboen bruker brilller... ← Så utafor blir jeg aldri. hadde jeg oppdaget det, så hadde eg ringt politiet
Gjest seroxata Skrevet 12. desember 2005 #27 Skrevet 12. desember 2005 hahahah!! dritbra tråd skulle til å spør om det kunne være en gammel kamerat av meg, han pleide å gå opp til naboen og legge seg der, selv om han ikke kjenner han noe særlig. tok feil av døra inn til kona, og trappa opp til naboen.. flink fyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå