Gjest eh--- Skrevet 10. desember 2005 #1 Skrevet 10. desember 2005 Våkna opp på sofaen og så at det ligger en mann i min seng. Jeg aner ikke hvem det er , men det ligner naboen så jeg håper for guds skyld det er han og ikke en ukjent jeg dro hjem fra puben... Har ett-roms, så jeg sitter like ved dobbeltsenga (som jeg ikke har brukt i natt, han har...), men jeg har ikke lys tå vekke folk halv sju og sprørre hvem de er... Ble litt kake i går... *ser på han en gang til* Det ligner naboen, men ikke nok... Fant noen briller, naboen bruker brilller...
Leo Skrevet 10. desember 2005 #2 Skrevet 10. desember 2005 (endret) Det ligger en mann i min seng også, men han er jeg temmelig sikker på hvem er! Unnskyld at jeg ler, men sannsynligvis har det ikke skjedd så mye galt når du våkner på sofaen! Du finner nok ut av hvem det er når det blir lyst og så får vi heller ta det derfra! Endret 10. desember 2005 av Leo
Gjest eh--- Skrevet 10. desember 2005 #3 Skrevet 10. desember 2005 Men han er naken og jeg har lyst å sove (SOVE)...er fullesjuk/bakfull... Hvis det er naboen, går det bra. Han sover godt uten sex i samme seng som meg. Men jeg er ikke sikker, så jeg tør f... ikke legge meg og sofaen er ikke så forbanna god... Han ligger litt bortvendt med ansiktet, tærne ser jeg, men jeg kjenner ikke DE igjen... Husker ikke åssen naobens tær ser ut...
~sikka~ Skrevet 10. desember 2005 #4 Skrevet 10. desember 2005 Kanskje han har noe legitimasjon i lomma eller noe du kan sjekke?
Mrs. K Skrevet 10. desember 2005 #5 Skrevet 10. desember 2005 Gå inn og se om naboen ligger i sin seng. Hvis han ikke gjør det så kan du jo legge deg der.
Gjest eh--- Skrevet 10. desember 2005 #6 Skrevet 10. desember 2005 Nå prumpet han. Og jeg har bare en dyne så skal jeg krype i senga må vi ligge tett... Skal jeg satse på at det er naboen, ta på meg pysj og legge meg i senga? *tviler* men det må da for søren være han. Jeg ser at jeg har spist litt av en kebab og at vi har tatt en øl hver... Men vi har ikke røkt hasj, og det pleier naboen min å gjøre, så dette er en gåte... Nå har han snudd ryggen til, så jeg begynner snart å tro at det er julenissen.... Men uansett, siden han lot meg ligge i fred og ro på sofaen og tok senga mi, så er han sikkert ikke en skummel lovbryter... (grrr... senga mi... jeg er blitt vant til å våkne der alene nu, og så er den opptatt!!!)
Mrs. K Skrevet 10. desember 2005 #7 Skrevet 10. desember 2005 Har han klær på? Kjenner du ikke igjen jakka eller skoene? Jar du sjekket hos naboen?
Gjest eh--- Skrevet 10. desember 2005 #8 Skrevet 10. desember 2005 Han ligner på kronprins Håkon,men jeg vet at det ikke er han... Nå rører han tærne, det er sikkert naboen. Mener dere at jeg skal vekke naboen, ringe på, for å vite om det er han, og hva om han er HJEMME?
Mrs. K Skrevet 10. desember 2005 #9 Skrevet 10. desember 2005 Nei, da kan du vel hellere vekke ham som ligger i sengen din.
Gjest eh--- Skrevet 10. desember 2005 #10 Skrevet 10. desember 2005 Nå våkna han og prata trøndersk. Da er det naboen, heldigvis... Trygt med gode naboer. Verre med hukommelsen...
Gjest gjest1 Skrevet 10. desember 2005 #11 Skrevet 10. desember 2005 Bra det var naboen da, ellers hadde det vel ligget ann til en festlig fylleangst imorgen..
Gjest *Snart medlem* Skrevet 10. desember 2005 #12 Skrevet 10. desember 2005 Utrolig bra! Unnskyld at jeg ler, men det er utrolig typisk! Vet at eksen min var med en dame hjem en gang, og han husket ikke hva hun het da de våknet neste dag. Han syntes det var ganske pinlig og kom seg derfra så fort han kunne Fint at det ordnet seg i alle fall. Denne type mysterier er ikke akkurat de mest spennende....
Armonia Skrevet 10. desember 2005 #13 Skrevet 10. desember 2005 Han ligner på kronprins Håkon,men jeg vet at det ikke er han... ← Hadde vært festlig om det hadde vært han da
Gjest gjest1 Skrevet 10. desember 2005 #14 Skrevet 10. desember 2005 morsom tråd! Bra forslag å ringe på hos nabo'n for å se om han var hjemme.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2005 #15 Skrevet 10. desember 2005 Men jeg er litt nysgjerrig på hva som har skjedd jeg..? Har du snakka med han om gårsdagen?? Er nysgjerrig jeg nå...
Gjest gjesta Skrevet 10. desember 2005 #16 Skrevet 10. desember 2005 :grine2: :grine2: :grine2: Du MÅÅ oppdatere oss:)
Gjest gøy<<<<<< Skrevet 10. desember 2005 #18 Skrevet 10. desember 2005 Jeg våkna par timer før han - så våkna han og tok over pcen min (det var naboen), deretter ringte en annen nabo og spurte om jeg ville stikke innom. Så gikk jeg til han mens nattegjesten overtok pcen min fullstengig, men sia jeg kjenner han så får han låne pcen og kåken. Så ringte en jeg er småforeksket i, og da kom han. hvorfor kommer alle på en og samma dag?
Gjest eh--- Skrevet 10. desember 2005 #19 Skrevet 10. desember 2005 Denne dagen skal jeg hoppe over Nylig ringte en elsker/ venn, men har har fått seg dame og da orket jeg kkke mer. Andre dager ringer INGEN.....
Gjest eh--- Skrevet 10. desember 2005 #20 Skrevet 10. desember 2005 Fyllesjuk og hundre menn på en dag i tlf... Vel, bare tre på besøk..Vet ikke helt om jeg skal legge meg, eller om jeg går på stampuben. Til vanlig ser jeg på " vil du bli millionær", alene. Men EN av de jeg pratet med i tlf tenner meg, han er en av de få... Siden jeg føler meg så antisex, er jeg som bensin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå