Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, hvorfor skriver ikke norske medier om dette? 

• Liker 4
Skrevet

Veldig viktig tema , så skulle tro at norske medier ville snakket mer om det.

Anonymkode: 5d911...c35

• Liker 2
Skrevet

Jeg lagde et innlegg om det her om her om dagen, og da mente folk her inne at det er greit siden balenciaga har sagt unnskyld for det de har hort. Så jeg tror folk her er okei med det. 

Anonymkode: fd1fc...671

Skrevet

Gjort*

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg lagde et innlegg om det her om her om dagen, og da mente folk her inne at det er greit siden balenciaga har sagt unnskyld for det de har hort. Så jeg tror folk her er okei med det. 

"Unnskyld, men det var ikke vår feil". Var vel det de sa :P Patetisk unnskyldning, og å skylde på andre er lavmål. En slik kampanje har mange som må godta før publikum ser.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

"Unnskyld, men det var ikke vår feil". Var vel det de sa :P Patetisk unnskyldning, og å skylde på andre er lavmål. En slik kampanje har mange som må godta før publikum ser.

Det er det jeg også mener. Folk skrev at jeg hadde snever leserforståelse, at balenciaga ikke visste om det, og de har sagt unnskyld

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er det jeg også mener. Folk skrev at jeg hadde snever leserforståelse, at balenciaga ikke visste om det, og de har sagt unnskyld

Vel, hadde jeg sett posten din hadde jeg vært enig med deg! :)  

Skrevet

Alt som er viktig undertrykkes i media, for media spiller på samme side som balenciaga. Glad for at noen får det med seg ihvertfall, det har pågått så lenge nå at det er på høy tid vanlige folk blir klar over det. Pizzagate var ekte. Dette er ikke nytt.

Anonymkode: acff0...0e0

• Liker 2
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Hei @missbluebird.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Rhodiola, adm.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...