Gå til innhold

Vondt i underlivet

Fremhevede innlegg

Skrevet

De siste tre gangene har jeg hatt så sinnsykt vondt i underlivet ved mensen når jeg setter inn tampongen. Merker ingenting første dagen, men dag nr 2 har jeg litt vondt, og dag 4 og 5 er ett smertehelvette,....akkurat som om jeg er sår og oppbanket I underlivet. :grine::grine: Eneste som får meg til å fullføre tamponginnføringen er tanken på hvor grusomt det var (den gangen) med bind,... :sjenert:

noen som aner hva det kan være?

(begynte på p-plaster tidligere iår)

(Skal få kommet meg til gynekolog, men fastlegene er så innmari sære her oppe så er ikke bare bare å få time,...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du sier det kom etter du begynte med p-plaster frister det å si det er en eller annen hormonell grunn?

Men har du vurdert Mooncup el? (Siden er ende nå, antar den kvikner til snart). Den sitter lengre nede i skjeden, og kan kanskje være greiere?

Har og lagt merke til at tamponger ikke alltid går greit, men hos meg er det første dagen det er slikt, resten går greit. (Går ikke på noen form for p-_________)

Skrevet

Kanskje du blør mindre og bør bruke mindre tamponger?

Skrevet
Siden du sier det kom etter du begynte med p-plaster frister det å si det er en eller annen hormonell grunn?

Ikke umulig,..hadde litt vondt under sex i den perioden, da jeg hadde type. Skal få bestilt meg time til gynekolog etter jul,..

skal vurdere mooncup :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...