Maskinfører Skrevet 2. desember 2022 #21 Skrevet 2. desember 2022 Veldig fornøyd med Release vært kunde i ett år pappa skiftet til de i går eller rettere sagt Sim kortet ble satt inn i mobilen Mobilabonnement > Release - Mobilabonnement og brukte mobiler 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #22 Skrevet 2. desember 2022 Maskinfører skrev (4 timer siden): Veldig fornøyd med Release vært kunde i ett år pappa skiftet til de i går eller rettere sagt Sim kortet ble satt inn i mobilen Mobilabonnement > Release - Mobilabonnement og brukte mobiler Aldri hørt om, de skal jeg sjekke! AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ice. Uten tvil. 1000 gb for 298,- Anonymkode: 74653...a2c De har som jeg skrev ikke 5G her jeg bor, så det er uaktuelt. Kamelia83 skrev (5 timer siden): Veldig fornøyd med happybytes. Billig og da. 198 kr for 10 GB. De er på toppen av lista mi akkurat nå! Anonymkode: add02...8bc 1
Maskinfører Skrevet 2. desember 2022 #23 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Aldri hørt om, de skal jeg sjekke! De har som jeg skrev ikke 5G her jeg bor, så det er uaktuelt. De er på toppen av lista mi akkurat nå! Anonymkode: add02...8bc Hei mener Release bruker Telenors nett Release er startet opp av samme direktør som i Onecall Release har 5G 1
maverick22 Skrevet 3. desember 2022 #24 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 1.12.2022 den 13.02): Happybytes Anonymkode: 41cb3...f57 Happybytes er ELENDING, bortsett fra telenor dekning, så har du NULL rollover og kan heller ikke bruke datasim eller tvilling sim. Ræva
maverick22 Skrevet 3. desember 2022 #25 Skrevet 3. desember 2022 Maskinfører skrev (10 timer siden): Hei mener Release bruker Telenors nett Release er startet opp av samme direktør som i Onecall Release har 5G Alle disse små selskapene er ikke bra å anbefale, Ikke lenge før chilli går konkurs eller blir kjøpt opp. Release er kjempe dårlig. Stabilitet er det Telenor og Telia som har
maverick22 Skrevet 3. desember 2022 #26 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 1.12.2022 den 17.46): Ungene har Ice, så jeg har ikke noe imot Ice. Men de har ikke 5G her hvor jeg bor, så da utgår det. Takk for mange tips, jeg sjekker alle! Alle har plusser og minuser… Mycall er ganske dyrt i Norge. Og det er jo her jeg er mest. OneCall har jeg vært kunde hos tidligere (veldig fornøyd), men det er Telia, og de har kun tvilling-SIM (har et overvåkningskamera på hytta som må ha data-SIM. Chilimobil er også Telia, er billig, men dyre ekstra-SIM. Happybytes leder kanskje så langt - Telenor, ingen månedsavgift på data-SIM (men kan kun få det på abonnement opp til 10 GB, men det er kanskje nok for meg uansett?), billig. Anonymkode: add02...8bc Happybytes har IKKE rollover, kun den funksjonen som mangler gjør at hele abbonement portoføljen deres blir KJEMPEdårlig
maverick22 Skrevet 3. desember 2022 #27 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 1.12.2022 den 12.31): Gah! Ikke noe mer Vipps mobil. Nå må jeg lete i jungelen. Og BankID på mobil forsvinner, den kan ikke settes opp på nytt lengre! Vipps-kunder blir overført til Ice, men de har ikke 5G-dekning der jeg bor, så det er uaktuelt. Noen som har tips? Kriterier: Helst Telenor-dekning, for de har best 5G-dekning der jeg bor. Men Telia i nødsfall… Må ha data-SIM (helst ikke tvilling-SIM), fortrinnsvis gratis, mens spørs om det går… Det var Vipps sin store fordel. Helst mulig å bruke i USA uten at det koster en formue. Ikke Telenor. Anonymkode: add02...8bc Kun to selskaper her. Telenor eller Talkmore. Man må betale for kvalitet så enkelet er det. Det finnes DRØSSEVIS av små lavpriselskaper som ICE Happybyts og flere. Dem har ikke like bra infrastruktur som Telenor feks. I tilegg til muligheter for 5g dekning og et stabilt selskap så du også med deg MinSky med UBEGRENSET lagringsplass for bilder og videor. Da slipper du å betale til icloud eller andre skylagrningtjeneser for bilde og videolagring. Ring INN til selskapene du får som regel MYE bedre deal enn hvis du selv kjøper abbo online eller i butikk.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #28 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 2.12.2022 den 1.20): Ice. Uten tvil. 1000 gb for 298,- Anonymkode: 74653...a2c haha SLUTT!, det er bare en SCAM det! Du har ikke 1000 gb OVERALT, kun i VISSE plasser hvor det er ice + dekning da har du 1 TB med data. Ellers enn det så har du 8gb eller 10 gb eller hva enn du har i basis abbonementet ditt. I tilleg har du KUN 10mbps i TOPP hastighet , som er forferdedelig om du skal STREAME via abbo. Skal du et STEG utenfor Norge og reise på ferie i utlandet kan du GLEMME 1000 gb for dem har ikke ice + utlandet. Det vil da si at du betaler for et abbo hvor du ikke får det du betaler for, ergo en kjempe dårlig abbo. Feil av deg å anbefale dette til andre og skrive '' Uten tvil''. hahah Skjerpings! Anonymkode: 53c59...369
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #29 Skrevet 3. desember 2022 maverick22 skrev (1 time siden): Kun to selskaper her. Telenor eller Talkmore. Man må betale for kvalitet så enkelet er det. Det finnes DRØSSEVIS av små lavpriselskaper som ICE Happybyts og flere. Dem har ikke like bra infrastruktur som Telenor feks. I tilegg til muligheter for 5g dekning og et stabilt selskap så du også med deg MinSky med UBEGRENSET lagringsplass for bilder og videor. Da slipper du å betale til icloud eller andre skylagrningtjeneser for bilde og videolagring. Ring INN til selskapene du får som regel MYE bedre deal enn hvis du selv kjøper abbo online eller i butikk. Talkmore vurderer jeg, men Telenor blir det ikke av prinsipp. Men ellers er jeg enig i at jeg også er skeptisk til endel av disse småselskapene. Hvor lenge vil de være her? Jeg opplevde jo nettopp at Vipps forsvant, så jeg vil ha noe stabilt. Jeg vurderer OneCall, de har jeg hatt før og var fornøyd. Eneste problem er egentlig Telia-nett + jeg er usikker på om de har data-SIM (de hadde ikke det før). Anonymkode: add02...8bc
nebbete fugl Skrevet 3. desember 2022 #30 Skrevet 3. desember 2022 On 12/1/2022 at 12:31 PM, AnonymBruker said: Gah! Ikke noe mer Vipps mobil. Nå må jeg lete i jungelen. Og BankID på mobil forsvinner, den kan ikke settes opp på nytt lengre! Vipps-kunder blir overført til Ice, men de har ikke 5G-dekning der jeg bor, så det er uaktuelt. Noen som har tips? Kriterier: Helst Telenor-dekning, for de har best 5G-dekning der jeg bor. Men Telia i nødsfall… Må ha data-SIM (helst ikke tvilling-SIM), fortrinnsvis gratis, mens spørs om det går… Det var Vipps sin store fordel. Helst mulig å bruke i USA uten at det koster en formue. Ikke Telenor. Anonymkode: add02...8bc Happybytes. Bruker nettet til Telenor.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #31 Skrevet 3. desember 2022 nebbete fugl skrev (1 time siden): Happybytes. Bruker nettet til Telenor. Tror faktisk det blir Happybytes. 10 GB for 198kr, ikke månedsgebyr for data-SIM, billig å bruke i USA (betaler per MB, men mindre per MB enn utenlandspakka til OneCall), Telenor-nett. Det største minuset er at de ikke har data roll-over, men jeg bruker sjelden 10 GB per mnd (har samlet opp 100 GB hos Vipps, og der har jeg hatt under 10 GB per mnd), så det har kanskje ikke så mye å si. Men tror jeg skal strømme bort alle GB jeg har samlet opp på Vipps først. 🤣 Får gjøre det i jula, og skifte til Happybytes etterpå, før jeg rekker å gå over til Ice. Anonymkode: add02...8bc
Maskinfører Skrevet 3. desember 2022 #32 Skrevet 3. desember 2022 maverick22 skrev (5 timer siden): Alle disse små selskapene er ikke bra å anbefale, Ikke lenge før chilli går konkurs eller blir kjøpt opp. Release er kjempe dårlig. Stabilitet er det Telenor og Telia som har Jaja jeg er veldig fornøyd i alle fall Telenor er bra sikkert fordi dem lopper deg for penger mens andre har gode priser jo større selskaper jo mere utbytter blir det
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #33 Skrevet 3. desember 2022 Maskinfører skrev (35 minutter siden): Jaja jeg er veldig fornøyd i alle fall Telenor er bra sikkert fordi dem lopper deg for penger mens andre har gode priser jo større selskaper jo mere utbytter blir det Ja, Telenor er bare bra for aksjonærene. Har aldri skjønt hvorfor folk bruker dem. De har mye høyere priser enn konkurrentene. Anonymkode: add02...8bc
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #34 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): haha SLUTT!, det er bare en SCAM det! Du har ikke 1000 gb OVERALT, kun i VISSE plasser hvor det er ice + dekning da har du 1 TB med data. Ellers enn det så har du 8gb eller 10 gb eller hva enn du har i basis abbonementet ditt. I tilleg har du KUN 10mbps i TOPP hastighet , som er forferdedelig om du skal STREAME via abbo. Skal du et STEG utenfor Norge og reise på ferie i utlandet kan du GLEMME 1000 gb for dem har ikke ice + utlandet. Det vil da si at du betaler for et abbo hvor du ikke får det du betaler for, ergo en kjempe dårlig abbo. Feil av deg å anbefale dette til andre og skrive '' Uten tvil''. hahah Skjerpings! Anonymkode: 53c59...369 Ta deg sammen. Anonymkode: 74653...a2c
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #35 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Talkmore vurderer jeg, men Telenor blir det ikke av prinsipp. Men ellers er jeg enig i at jeg også er skeptisk til endel av disse småselskapene. Hvor lenge vil de være her? Jeg opplevde jo nettopp at Vipps forsvant, så jeg vil ha noe stabilt. Jeg vurderer OneCall, de har jeg hatt før og var fornøyd. Eneste problem er egentlig Telia-nett + jeg er usikker på om de har data-SIM (de hadde ikke det før). Anonymkode: add02...8bc Telenor eier Talkmore. Anonymkode: 74653...a2c
maverick22 Skrevet 17. desember 2022 #36 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 3.12.2022 den 18.23): Ta deg sammen. Anonymkode: 74653...a2c 100% korrekt det jeg sier😂😂😂
maverick22 Skrevet 17. desember 2022 #37 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 3.12.2022 den 16.48): Ja, Telenor er bare bra for aksjonærene. Har aldri skjønt hvorfor folk bruker dem. De har mye høyere priser enn konkurrentene. Anonymkode: add02...8bc Kvalitet, de som vil spare en krone her og der, får da mindre kvalitet, så enkelt er det
maverick22 Skrevet 17. desember 2022 #38 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 3.12.2022 den 14.28): Tror faktisk det blir Happybytes. 10 GB for 198kr, ikke månedsgebyr for data-SIM, billig å bruke i USA (betaler per MB, men mindre per MB enn utenlandspakka til OneCall), Telenor-nett. Det største minuset er at de ikke har data roll-over, men jeg bruker sjelden 10 GB per mnd (har samlet opp 100 GB hos Vipps, og der har jeg hatt under 10 GB per mnd), så det har kanskje ikke så mye å si. Men tror jeg skal strømme bort alle GB jeg har samlet opp på Vipps først. 🤣 Får gjøre det i jula, og skifte til Happybytes etterpå, før jeg rekker å gå over til Ice. Anonymkode: add02...8bc Ingen data rollover på happybytes. Det eneste selskapet uten rollover😂
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #39 Skrevet 17. desember 2022 maverick22 skrev (3 minutter siden): 100% korrekt det jeg sier😂😂😂 I ditt hode, kanskje. Anonymkode: 74653...a2c
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #40 Skrevet 17. desember 2022 maverick22 skrev (Akkurat nå): Ingen data rollover på happybytes. Det eneste selskapet uten rollover😂 Ja, helt merkelig at de ikke har rollover! 🙄 Men ser at deres 10 GB-abonnement vil bli desidert billigst for meg, særlig siden de ikke har månedsavgift for data-SIM (jeg trenger to). Skal bytte i jula slik at Vipps ikke sender meg til Ice som kunde, må bare svi av 90 oppsparte GB data på streaming først! Anonymkode: add02...8bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå