Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Første melding tinder, hva skriver dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å komme på noe interessant å åpne samtalen med, men det eneste jeg klarer å presse fram er "hatt en bra/dag/uke/måned?", og det faller vel kanskje ikke i så god jord hos mottakeren… Jeg er selv fan av "simplicity" og er fornøyd bare de sier hei, men har skjønt det sånn at ikke alle gjør det. 

Hva skriver dere tinderdamer til matchene deres, som første melding?

Og hva liker dere å få som første melding, tindermenn?

Hilsen dame

Anonymkode: 958c6...ca8

• Nyttig 1
Skrevet

Ingen som skriver på tinder lenger?

Skrevet

Hei skriver noe i duren: 

Hei, vi matchet! Lyst til å bli bedre kjent? Jeg kan starte, ser du liker (eks) å kokkelere. Hva er det du liker å lage? 

Etter noen meldinger frem og tilbake kan jeg ta en typisk 5 "kjappe" spørsmål. Det har jeg opplevd at mennene liker og de spør ofte etter flere slike. 

Typisk: 

Øl eller vin

VG eller klassekampen

Sushi eller pizza

Salt eller søtt

Film eller bok

Så følger jeg opp med oppfølgingsspørsmål til svarene. Eks, jeg er også glad i øl, spesielt surøl. Har du en favoritt? 

Anonymkode: 38260...9e6

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg synes det du åpner med er kjempe fint.

Selv åpner jeg kanskje med: Hei. Takk for hyggelig match. 

Så ser jeg hva han svarer. Kanskje jeg så skriver noe jeg ser på bildene hans i profilen, f.eks ser du er ute i båt. Er du ofte på sjøen, eller ser du har et flott bilde der du er på fjellet. Går du ofte turer?

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg skriver: Caramba!

Anonymkode: 0ad56...7b3

• Nyttig 1
Skrevet

Spør om han vil slikke mus

Anonymkode: 10784...4a0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Spør om han vil slikke mus

Anonymkode: 10784...4a0

😧

Skrevet

Nå har jeg aldri brukt Tinder, men sukker, hvor man har en profil med tekst. Er det ikke noe slikt på tinder, altså at man skriver litt om seg selv?

Jeg skreddersydde ihvertfall alltid meldingene med et spørsmål ut fra teksten på profilen. Som i at hvis han skrev at han drev med kampsport, "Kult at du driver med kampsport :) Hvilken stil er det du trener? Jeg trener karate". e.l. 

Anonymkode: 4ffb3...542

• Nyttig 2
Skrevet

Skriv aldri «hei» eller fraser som er velbrukt. For å gjøre seg mest interessant og skille seg ut, så burde du hoppe rett inn i in medias res, og skrive noe med humor, da får man fart på praten. 

Anonymkode: 898a6...379

• Liker 1
Skrevet

Da jeg var på tinder skrev jeg bare hei. Funket helt fint det. Hvis det var noe ved profilen jeg følte for å kommentere eller spørre om, så gjorde jeg det i tillegg. 

Anonymkode: 91851...3bb

Skrevet

Hvis personen du skriver til er interessert så svarer han tilbake hvis du bare skriver «hei»

Det er min erfaring. 

Anonymkode: 35bf3...bcc

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Og hva liker dere å få som første melding, tindermenn?

Har nesten aldri opplevd å få en første melding fra en dame. Menn er forventet å starte. Men de gangene det skjer er det hei eller bare 👋

Det holder det - om mannen er interessert

m40

Anonymkode: 48485...c0c

• Nyttig 1
Skrevet

Skriver en vits, et kompliment eller noe relatert til noen av bildene hans.

Anonymkode: bf46b...da8

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Har nesten aldri opplevd å få en første melding fra en dame. Menn er forventet å starte. Men de gangene det skjer er det hei eller bare 👋

Det holder det - om mannen er interessert

m40

Anonymkode: 48485...c0c

Må innrømme at jeg ikke er så flink til å ta initativ, det gir meg rett og slett angst og fullstendig sperre av frykt for å ikke få svar. Men når jeg tenker over hva som skjer videre etter avvsining er det jo ikke stort, så skjønner ikke helt  reaksjonen min. Jeg får sjelden match, så jeg legger vel kanskje litt mer i det enn jeg skulle ønske, ser for meg at man møtes og han finner meg fullstendig uinteressant og dum.

Men jeg må skrive denne gangen, det har jeg bestemt.

• Hjerte 1
Skrevet

Hei! Jeg er rypen du har lett etter i alle dine år! velg meg. ❤️ jeg er aller best. ❤️

• Hjerte 1
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hei! Jeg er rypen du har lett etter i alle dine år! velg meg. ❤️ jeg er aller best. ❤️

Det er slikt jeg skulle ønske jeg turte å skrive!😂

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...