Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest at en under svangerskapet ikke skal bruke bøyle-bh'er da dette kan hindre melkeproduksjonen. Men når starter egentlig melkeproduksjonen?????

Innser at jeg må bytte ut undertøyet mitt på et eller annet tidspunkt, men vil gjerne utsette det så lenge som mulig......

På forhånd takk for hjelpen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Snuppa!

Jeg har brukt bøylebh'er under hele svangerskapet, og har ikke hørt om at man ikke skal bruke dem. Men nå som jeg har begynt å amme, så synes jeg ikke bøylebh'ene sitter godt. Bøylene gnager, så jeg synes de uten er best så lenge jeg ammer.

Melkekjertlene dine begynner å vokse og gjøre seg klar, allerede med en gang du er blitt gravid.

Hilsen Viblie

Skrevet

Har aldri hørt det om bøyle bher jeg. hvorfor får man kjøpt amme bher med bøyler da??

Skrevet

heisan

Nej jeg kan ikke sige at jeg har hørt noget ligende heller, jeg plejer at bruge bøjle-bh'er men har købt nogle søde amme bh'er i h/m de har ikke bøjler er entlig glad for det da mine bryster er blevet til juer :hoho: og er kun i 27 uke så de har nok efter at vokse kan godt mærke det i skulderene, og alle mine søde små g-strenge er byttet ud med kærestens xl herre trusser *GGG* hvilket syn :hoho: men hvor er de behagelige at ha på så usexy må jeg være et par måneder endnu.

Det med mælken ja så begynder den jo allerede at forøge så snart man er blevet gravid, jeg har allerede fået mælk de render ikke ud så behøver ikke indlæg, men ligger jeg på siden i sengen og brystet bliver mast så kan det løbe lidt mælk ud men bare nogle få dråber så det er ikke så farlig ( holder ikke ud at ligge med bh om natten ).

det eneste jeg ved er at man ikke skal sove med bøjlebh for det kan give knuder i brystet p.g.a irratation.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...