AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1 Skrevet 1. desember 2022 Jeg ble bare litt nysgjerrig på hvordan dere andre tenker rundt julegaver og pris. Dere som har en sum dere pleier å bruke på julegave til hver person, hvis dere finner noe de ønsker seg på tilbud, pleier dere å kjøpe en ekstra ting så dere kommer opp i tenkt sum, eller gir dere den ene tingen? Anonymkode: 9b807...d3c
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #2 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ble bare litt nysgjerrig på hvordan dere andre tenker rundt julegaver og pris. Dere som har en sum dere pleier å bruke på julegave til hver person, hvis dere finner noe de ønsker seg på tilbud, pleier dere å kjøpe en ekstra ting så dere kommer opp i tenkt sum, eller gir dere den ene tingen? Anonymkode: 9b807...d3c Ca 100kr pr. Pers. Mer til barn og barnebarn. Anonymkode: 9e5b5...49e
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #3 Skrevet 1. desember 2022 Du må ikke kjøpe gaver. Ditt valg. Anonymkode: 453c7...ae0
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #4 Skrevet 1. desember 2022 Jeg ga mer tidligere, men ikke nå lenger.😊 Anonymkode: 46b44...783
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #5 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du må ikke kjøpe gaver. Ditt valg. Anonymkode: 453c7...ae0 ? Jeg vet at det er frivillig å kjøpe julegaver. Jeg har både råd til det og jeg synes det er koselig. Ble bare nysgjerrig på hvordan andre tenker rundt pris/verdi.😊 Anonymkode: 9b807...d3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå