AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1 Skrevet 1. desember 2022 Det verste er at han ser ut til å være ganske stolt av den. Hva hadde dere gjort? Er ikke så veldig keen på tanken på å dra til syden med en fyr som skal går rundt i baris med en slik tattovering.. Anonymkode: 2aae6...06e 2
Juniper Skrevet 1. desember 2022 #3 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det verste er at han ser ut til å være ganske stolt av den. Hva hadde dere gjort? Er ikke så veldig keen på tanken på å dra til syden med en fyr som skal går rundt i baris med en slik tattovering.. Anonymkode: 2aae6...06e Dette handler om dine preferanser, og de skal du ta på alvor. Om digre tatoeringer er «no-go» for deg, så er de det. Jeg ville kanskje forklart da jeg dumpet han at dette var grunnen, du fikser ikke kroppskunsten hans. Dette er helt greit. Noen vil definitivt ikke ha en partner som røyker, andre tenner på spesifikke utseender. Bedre at du tar deg selv på alvor her enn at du svelger kameler og irriterer vettet av deg over tid. 5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #4 Skrevet 1. desember 2022 gå i "baris"? æsj, ingen mann med klasse går i bar overkropp offentlig. For øvrig pleier jeg alltid å avvise menn på datingapper og IRL om jeg ser at de har tatovering. Selv en liten tatovering er for harry for meg. Viser en mann som ikke har selvkontroll og er for impulsiv. Anonymkode: 30eb5...911 2 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #5 Skrevet 1. desember 2022 Syden kan dere alltids unngå, verre er det kanskje med stranda i Norge, offentlige svømmehaller (særlig hvis dere får barn), samt i senga og alle andre steder du må se på han naken/lite kledd… Så får du kjenne etter da, om dette er noe du kan leve med eller om du skal dumpe typen, fordi du ikke liker å se på tatoveringen hans…? Anonymkode: 0648c...ca2 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #6 Skrevet 1. desember 2022 Ts. Er det mulig å fjerne slike store tattoveringer med laser med godt resultat? Nesten så jeg kunne gitt en slik fjerning i julegave. Hadde nok muligens ikke blitt tatt i beste mening… Anonymkode: 2aae6...06e
Juniper Skrevet 1. desember 2022 #7 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ts. Er det mulig å fjerne slike store tattoveringer med laser med godt resultat? Nesten så jeg kunne gitt en slik fjerning i julegave. Hadde nok muligens ikke blitt tatt i beste mening… Anonymkode: 2aae6...06e For det første, hans kropp, han bestemmer. Om han er stolt av kroppen sin, så blir det ikke tatt godt i mot. På linje med å ubedt gi dama silikonpupper i gave, tenker jeg. For det andre, fjerning er ikke alltid velkykket. Helt avhengig av hvor dypt fargen sitter, osv. Du kan google det, har lest flere artikler om det. 3 5
Gjest takinova Skrevet 1. desember 2022 #8 Skrevet 1. desember 2022 Hvis du ikke liker det, så hold deg unna. Du kommer til å ergre deg over det.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #9 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ts. Er det mulig å fjerne slike store tattoveringer med laser med godt resultat? Nesten så jeg kunne gitt en slik fjerning i julegave. Hadde nok muligens ikke blitt tatt i beste mening… Anonymkode: 2aae6...06e Kommer til å koste mange tusen, jeg foreslår at du sender en melding og spørr han om han vil ha det i julegave. Anonymkode: ddcb5...57a
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #10 Skrevet 1. desember 2022 Du liker han jo ikke ganske godt, om tatoveringen er helt krise for deg. Anonymkode: 1e75a...c72 6
BobbySocks Skrevet 1. desember 2022 #11 Skrevet 1. desember 2022 Det er jo lite sannsynlig at han kommer til å bruke 30000 på å fjerne en tatovering han er stolt over. 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #12 Skrevet 1. desember 2022 Min mening er at mennesker med slike tatooeringer representerer en livsstil og holdninger som ikke er forenlig med min livsstil og holdninger. jeg ville derfor hatt mine betenkeligheter med å gå videre i forholdet. Likevel tror jeg også at alle mennesker kan forandre seg, vi vokser og utvikler oss kontinuerlig, og det kan hende denne tattooeringen er fra en tid han var mindre umodent hadde andre holdninger og levde et annet type liv. Om jeg hadde vært trygg på at det var tilfelle kunne jeg levd med tattooeringen. Du sier at han virker å være stolt av den, da ville jeg rett og slett tatt en samtale om den for å vinne ut mer; når ble den tatt, og hvorfor? Hva er tanken bak, hva tenker han om den i dag? Vil han ha fler? Så ville jeg vurdert forholdets mulighet ut ifra svarene. det skal sies at jeg kjenner mange med tribals-tattooering tatt på 90/2000 tallet som angrer seg dypt og inderlig i dag. Min mann fikk barn tidlig og vurderte i sin tid å tatovere barnets navn i en banner på brystet med fugler og blomster rundt. Hadde han tatt den tatoveringen hadde vi antagelig ikke blitt sammen, for det er noe av det mest harrye jeg vet om. Han er selv VELDIG glad han ikke gjorde det. Anonymkode: 89eea...be5 3 4
Nattens rytter Skrevet 1. desember 2022 #13 Skrevet 1. desember 2022 (endret) Ofte vanskeleg å gjera lumbalpunksjon om tatoveringa sit på feil stad. Lymfeknutane til folk med tatoveringar ser ofte ut som 'røykelunger'. Endret 1. desember 2022 av Nattens rytter
Nattero Skrevet 1. desember 2022 #14 Skrevet 1. desember 2022 Visste du ikke om den da dere ble sammen da?? Og forrressten...Hva gjør vel ei diger tatovering om alt annet "stemmer "! Det er en del av han! Har du problem med det, så bør du kanskje revurdere forholdet....- og risikere miste noen du ellers har super kjemi med..😒 2
Nattero Skrevet 1. desember 2022 #15 Skrevet 1. desember 2022 Sorry...ser det stod liker ganske godt... Men likevel...😉😊
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 1. desember 2022 #16 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): gå i "baris"? æsj, ingen mann med klasse går i bar overkropp offentlig. For øvrig pleier jeg alltid å avvise menn på datingapper og IRL om jeg ser at de har tatovering. Selv en liten tatovering er for harry for meg. Viser en mann som ikke har selvkontroll og er for impulsiv. Anonymkode: 30eb5...911 Ikke på en strand i syden en gang?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #17 Skrevet 1. desember 2022 BobbySocks skrev (12 minutter siden): Det er jo lite sannsynlig at han kommer til å bruke 30000 på å fjerne en tatovering han er stolt over. Ikke minst at det er sjuuuuukt smertefullt!!! Vondere å fjerne, enn å ta Anonymkode: 0648c...ca2
K.B. Skrevet 1. desember 2022 #18 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Min mening er at mennesker med slike tatooeringer representerer en livsstil og holdninger som ikke er forenlig med min livsstil og holdninger. jeg ville derfor hatt mine betenkeligheter med å gå videre i forholdet. Likevel tror jeg også at alle mennesker kan forandre seg, vi vokser og utvikler oss kontinuerlig, og det kan hende denne tattooeringen er fra en tid han var mindre umodent hadde andre holdninger og levde et annet type liv. Om jeg hadde vært trygg på at det var tilfelle kunne jeg levd med tattooeringen. Du sier at han virker å være stolt av den, da ville jeg rett og slett tatt en samtale om den for å vinne ut mer; når ble den tatt, og hvorfor? Hva er tanken bak, hva tenker han om den i dag? Vil han ha fler? Så ville jeg vurdert forholdets mulighet ut ifra svarene. det skal sies at jeg kjenner mange med tribals-tattooering tatt på 90/2000 tallet som angrer seg dypt og inderlig i dag. Min mann fikk barn tidlig og vurderte i sin tid å tatovere barnets navn i en banner på brystet med fugler og blomster rundt. Hadde han tatt den tatoveringen hadde vi antagelig ikke blitt sammen, for det er noe av det mest harrye jeg vet om. Han er selv VELDIG glad han ikke gjorde det. Anonymkode: 89eea...be5 Tenkte akkurat det samme. Å ha blitt tatt av trenden å endt opp med en svær tribal er en ting, men går du rundt i 2022 å er stolt av en sånn tatovering, så sier det faktisk mye om personen. Jeg tenker FrP, øl, bil og "mannemann" med en gang. 2
Hulderen Skrevet 1. desember 2022 #19 Skrevet 1. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Det verste er at han ser ut til å være ganske stolt av den. Hva hadde dere gjort? Er ikke så veldig keen på tanken på å dra til syden med en fyr som skal går rundt i baris med en slik tattovering.. Anonymkode: 2aae6...06e Det er ikke rart at han er stolt av tatoveringen. Når den er så stor, så har den kostet ham mye penger,tid og smerter. Så han har virkelig lidt for den. Ikke foreslå at han skal fjerne den. Det vil såre ham. I tillegg til at det er veldig dyrt, så blir det sjelden bra. Tatoveringen vil se halv-utvisket ut. Fjerning av tatoveringer fungerer best på små tatoveringer, og tatoveringer man vil bleke ned for å tatovere et nytt motiv over. Endret 1. desember 2022 av Hulderen
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #20 Skrevet 1. desember 2022 Hadde du likt han så godt som du sier, så hadde du ikke brydd deg. Anonymkode: ae7fb...587 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå