AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1 Skrevet 1. desember 2022 Jeg har Tinder gull, og får opp de som har "likt" meg på Tinder. Min fysioterapeut dukket plutselig opp blant dem. Jeg har gått til henne en gang i uka over lengre tid (idrettsskade 😉 ). Hun kjenner meg garantert igjen på bildene. Jeg finner henne både hyggelig, morsom og søt - en kaffe med henne er forlokkende! Men jeg får meg ikke til sveipe høyre. Tenk om hun har klikket feil, da blir det plutselig superkleint om jeg sørger for en match. Dessuten forteller Google meg at helsepersonell ikke skal innlate seg med nåværende eller tidligere pasient. Hun må vel kjenne til dette, og således ha klikket feil? Eller kan jeg... Anonymkode: 0adba...7a5 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #2 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har Tinder gull, og får opp de som har "likt" meg på Tinder. Min fysioterapeut dukket plutselig opp blant dem. Jeg har gått til henne en gang i uka over lengre tid (idrettsskade 😉 ). Hun kjenner meg garantert igjen på bildene. Jeg finner henne både hyggelig, morsom og søt - en kaffe med henne er forlokkende! Men jeg får meg ikke til sveipe høyre. Tenk om hun har klikket feil, da blir det plutselig superkleint om jeg sørger for en match. Dessuten forteller Google meg at helsepersonell ikke skal innlate seg med nåværende eller tidligere pasient. Hun må vel kjenne til dette, og således ha klikket feil? Eller kan jeg... Anonymkode: 0adba...7a5 Hun er ikke helsepersonell i den forstand. Hun kan fint gå ut med deg😊 Anonymkode: 00547...2da 2 1
Gjest Vitalogy Skrevet 1. desember 2022 #3 Skrevet 1. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun er ikke helsepersonell i den forstand. Hun kan fint gå ut med deg😊 Anonymkode: 00547...2da Jo, det er de Endret 1. desember 2022 av Vitalogy
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #4 Skrevet 1. desember 2022 Uprofft! Hadde byttet fysioterapeut Anonymkode: 831ab...ecb 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #5 Skrevet 1. desember 2022 Jeg sier: match tilbake, ta en date og bytt fysio. Anonymkode: e5e48...9ff 5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #6 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg sier: match tilbake, ta en date og bytt fysio. Anonymkode: e5e48...9ff Dette Anonymkode: 25b3f...a59
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #7 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun er ikke helsepersonell i den forstand. Hun kan fint gå ut med deg😊 Anonymkode: 00547...2da Jo det er hun. Anonymkode: 50158...d7a
exictence Skrevet 1. desember 2022 #9 Skrevet 1. desember 2022 Når du liker henne, synes jeg du skal klikke høyre. Lykke til. Gøy 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #10 Skrevet 2. desember 2022 Tenker det ikke er noe problem. Lik henne til tilbake og se hva som skjer. 😀 Anonymkode: f6382...f87 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #11 Skrevet 2. desember 2022 Eller vær litt tøff, hint såpass mye under neste time at du kan be henne ut i lunsjen samme dag. Evt middag etter jobb om timen er etter lunsj. Hopp over Tinder delen, da går det ikke den veien dere muligens ønsker begge to Anonymkode: bfb6c...47f
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #12 Skrevet 2. desember 2022 Venninna mi er nå forlovet og har barn med sin tidligere fastlege. Liten plass å da ble det slik, han sluttet som hennes behandler da de forsto at det var på vei til å bli noe mellom dem. Anonymkode: aae4a...8dd 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #13 Skrevet 2. desember 2022 Sveip høyre og se hva som skjer. Lykke til! Anonymkode: c5f6d...b4e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå