Gå til innhold

Hva kjennetegner en golddigger? Hva gjør hun annerledes enn bra damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med dette?

Anonymkode: 1da88...953

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som vil at mannen skal betale på date, eller spandere drinker på byen feks

Anonymkode: 1fe14...617

• Liker 6
Skrevet

At hun elsker pengene mer enn eieren av dem? 😅 Sykelig opptatt av status og materialisme.

Anonymkode: 90ab9...a16

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Hun liker å bruke penger, men ikke å tjene dem.

Anonymkode: 781f9...91b

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis dama er påfallende penere på skalaen 1-10 enn mannen som har pengene, så er det gjerne en golddigger. Hun går for en mann som ikke er særlig kjekk eller pen, bare fordi han har pengene. 

Se på skipsrederen Fredriksen. Han har ikke noe problem med damer, men ser ut som nøkken selv.

Anonymkode: 3d2fa...adb

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvis dama er påfallende penere på skalaen 1-10 enn mannen som har pengene, så er det gjerne en golddigger. Hun går for en mann som ikke er særlig kjekk eller pen, bare fordi han har pengene. 

Se på skipsrederen Fredriksen. Han har ikke noe problem med damer, men ser ut som nøkken selv.

Anonymkode: 3d2fa...adb

penger gjør en mann attraktiv. :) har testet ut menn med masse gjeld, sorry, anbefales ikke. klager og sutrer og ser på det som en selvfølge å leve på meg! krever og krever. skal ha alt fra øverste hylle, etc. lite fleksibel.

Anonymkode: 40499...048

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Tinder-svindler kjerringa som nå av en eller annen grunn skal leke kjendis, er vel svaret du leter etter...

Anonymkode: c5dfb...49e

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

De som vil at mannen skal betale på date, eller spandere drinker på byen feks

Anonymkode: 1fe14...617

Det ønsker jeg også, men det er ikke et krav. Men, jeg ser på menn som gjør dette som gentlemen. Jeg er ikke noen gold digger btw, tjener mer enn mannen min som et eksempel.

Anonymkode: 4d131...479

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg merker at de som skriker rundt om golddiggers, er menn med gjennomsnittlig, eller helst under gjennomsnittet lønn. De er så redd for at dama skal slå kloa i trygda si. Menn med mye penger vet å forvalte disse pengene, og tenker ikke med pikken. De lager samboeravtaler, har jernstyring på egne materielle ressurser og kaster ikke rundt seg med penger for å imponere damene. 

Anonymkode: 179eb...cb4

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tinder-svindler kjerringa som nå av en eller annen grunn skal leke kjendis, er vel svaret du leter etter...

Var han som var goldiggeren av de to. 

Anonymkode: 781f9...91b

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

For ikke å glemme «offer». 🤣

Anonymkode: 0101d...458

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg merker at de som skriker rundt om golddiggers, er menn med gjennomsnittlig, eller helst under gjennomsnittet lønn. De er så redd for at dama skal slå kloa i trygda si. Menn med mye penger vet å forvalte disse pengene, og tenker ikke med pikken. De lager samboeravtaler, har jernstyring på egne materielle ressurser og kaster ikke rundt seg med penger for å imponere damene. 

Anonymkode: 179eb...cb4

Kanskje det er en måte for dem å føle seg rike på.. ånei, vil du ha trygden min. nei! jeg vil ha gratis dame! gratis! GRATIS! trygd-trygdeli-trygd! TRYGD.

• Liker 1
Skrevet

Lavt utdannede. Silikon, pålimt hår, meterlange vipper og negler, mindre begavet. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor kan ikke en golddigger være en bra dame? 

Det som oftest kjennetegner dem er at de er langt over snittet attraktiv, vet det selv, og ønsker å bruke det for å leve et økonomisk enklere liv. 

33 minutter siden, Djungelvrål said:

Lavt utdannede. Silikon, pålimt hår, meterlange vipper og negler, mindre begavet. 

Dette stemmer ikke og er bare oppgulp fra bitre kvinner. De fleste reelle golddiggers er både mer attraktiv og mer oppegående enn det jeg antar at du er.

Anonymkode: 14f5d...2e0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Sjekk ut eksene hennes. Er de stinn av gryn så er det dessverre et rødt flagg om at hun er gold digger. 

Anonymkode: 5448e...b13

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor kan ikke en golddigger være en bra dame? 

Det som oftest kjennetegner dem er at de er langt over snittet attraktiv, vet det selv, og ønsker å bruke det for å leve et økonomisk enklere liv. 

Dette stemmer ikke og er bare oppgulp fra bitre kvinner. De fleste reelle golddiggers er både mer attraktiv og mer oppegående enn det jeg antar at du er.

ja? Hun er jo ærlig, ærlighet er bra da. har opplevd menn som er de største primitive grisene ever og som later som at de er sofistikerte og intelligente.

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

ja? Hun er jo ærlig, ærlighet er bra da. har opplevd menn som er de største primitive grisene ever og som later som at de er sofistikerte og intelligente.

Går ann å være intelligent, men samtidig være glad i seksualitet. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Går ann å være intelligent, men samtidig være glad i seksualitet. 

er det sant? jeg har hørt at det er mulig å like bolle samtidig som at man liker kebab? selv om det egentlig er ganske usannsynlig.. selv om jeg drikker vin drikker jeg jo ikke bare vin?! jeg drikker jo vann også... varierer litt. det ene utelukker ikke det andre! men poenget er vel at jeg ikke kan fordra fisefine mennesker som skal være moralsk hellige, men som samtidig er fullstendig fordervet inni seg.

Skrevet

Det fins ingen visuelle tegn på en såkalt golddigger. I dag tjener de fleste damer med merkeklær sine egne penger. Jeg syns også det er normalt å forvente spandering fra daten og gaver i blandt fra kjæresten men en som bryr seg mer om penger og materielle goder enn om selve mannen vil nok spørre og grave mye om jobben hans, bilen hans og snakke mye om materielle ting på date for å ikke kaste bort tid på en som ikke kan nå den standarden eller har den livsstilen hun søker og hun vil heller ikke kunne forme et dypt og emosjonelt bånd til mannen over tid. Føler egentlig de spiller med ganske åpne kort

Men det er også forskjell på damer som er genuint glad i mannen men som har visse økonomiske krav (fornuftig dame) og de som ikke bryr seg om mannen men kun er ute etter et følelsesløst forhold for pengenes del (golddigger). 

Anonymkode: 4e920...66f

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Bare for å ha nevnt det, en gold digger trenger slett ikke å være kvinne, Det finnes mannlige gold diggere i søkk og kav, som gjerne finner en eldre kvinne for å oppnå økonomiske eller innvandringsmessige fordeler. Den eldre kvinnen trenger ikke å ha penger for å kunne brukes til å få oppholdstillatelse. Han er uansett gold digger, da han bruker kvinnen for å oppnå fordeler. 

Anonymkode: a7885...8fc

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...