AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1 Skrevet 1. desember 2022 I dag gjorde jeg noe veldig flaut. Skulle slippe en liten promp på jobben. Istedet fikk jeg en overraskelse og bæsjet i buksa istedet. Måtte springe på wc hvor jeg kastet underbuksen og vasket ræva i vasken. Er dette unormalt som voksen? Føler jeg er veldig rar her. Anonymkode: 037c9...898
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #2 Skrevet 2. desember 2022 Unnskyld men jeg lo så jeg tissa på meg. Anonymkode: a51b1...53e 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #3 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 1.12.2022 den 9.49): I dag gjorde jeg noe veldig flaut. Skulle slippe en liten promp på jobben. Istedet fikk jeg en overraskelse og bæsjet i buksa istedet. Måtte springe på wc hvor jeg kastet underbuksen og vasket ræva i vasken. Er dette unormalt som voksen? Føler jeg er veldig rar her. Anonymkode: 037c9...898 jada, veldig normalt. skjer meg hver dag. Anonymkode: 87a97...332
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #4 Skrevet 2. desember 2022 Skjedde på bussen etter jeg hadde hatt omgangssyke, ikke artig Anonymkode: 4e3d5...a53
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #5 Skrevet 2. desember 2022 Ingenting slår den gangen jeg og eksen min skulle ha tlfsex med video på, for første gang da jeg var 17 (vi var i avstandsforhold). Ringte han med kamera, og filma nedentil, tok grådig tid før han svarte så jeg slapp en sånn liten lydløs (HELT UTEN LYD TRODDE JEG JO SÅKLART!!!!) mens jeg ventet, og ante fred og inten fare og da han tok opp tlf et sekund etterpp, så sa han, er det drit? DA HADDE DET ALTSÅ KOMMET NOE ANNET OG IKKE BARE DET JEG TRODDE!!!! Og jeg filma jo nedentil.. Første og siste gang det har skjedd meg i voksen alder, herregud jeg tror jeg ville dø!! Også i senga, på hvitt laken… Anonymkode: dc91a...f43
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #7 Skrevet 2. desember 2022 Shit happens 😂 Anonymkode: 609ef...822
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå