AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1 Skrevet 1. desember 2022 Allerede spurt i «prøvere og ufrivillig barnløse», men spør her også! Fikk positiv g-test for en uke siden. Testet tidlig, IKM var egt lørdag. Fikk dermed positiv test 3+4. Pga flere kjemiske tok jeg blodprøve 3+6 som viste 28 og en kontroll 4+1 som viste 29. Mistet alt håp, men legen ville ta en ny prøve. Tok den i går, får svar på fredag. Tok g-test i dag for å se om hcg hadde gått ned og den var like sterk som tidligere, altså må jo hcg fortsatt være over 25? Hvor lang tid tar det før en så lav hcg synker? Virker som den bare står stille på 28/29. Noen som har opplevd noe lignende? har forresten fortsatt symptomer. Tok test så tidlig som jeg gjorde pga intens kvalme og brekninger noe jeg fortsatt har. Fått ømme bryster de to siste dagene. Anonymkode: 47073...540
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #2 Skrevet 1. desember 2022 Jeg har opplevde noe lignende fire ganger. Fått positiv test, alle gangene har jeg sett streken bli sterkere over tid, og så stopper det. Og kan stå der i flere uker. Har målt hCG hos legen, har vært på UL, de har aldri funnet noe. Så synker det igjen, saaaakte, og jeg blør. I ukesvis. Alle gangene har det blitt antatt at egget har festet seg i en eggleder, men at kroppen har klart å fikse det selv. To av gangene har det ikke gitt mening mtp menssyklus heller. Veldig merkelig, og veldig slitsomt. Så hører man jo om egg som «går i dvale» noen dager, og får et snev av håp. Og kanskje er det mulig, jeg håper i så fall det er greia hos deg 😊 Og bare for å gi litt mer håp, jeg ble gravid igjen etter alle disse, og den vokser foreløpig normalt 😊 Anonymkode: 654e1...eed
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #3 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har opplevde noe lignende fire ganger. Fått positiv test, alle gangene har jeg sett streken bli sterkere over tid, og så stopper det. Og kan stå der i flere uker. Har målt hCG hos legen, har vært på UL, de har aldri funnet noe. Så synker det igjen, saaaakte, og jeg blør. I ukesvis. Alle gangene har det blitt antatt at egget har festet seg i en eggleder, men at kroppen har klart å fikse det selv. To av gangene har det ikke gitt mening mtp menssyklus heller. Veldig merkelig, og veldig slitsomt. Så hører man jo om egg som «går i dvale» noen dager, og får et snev av håp. Og kanskje er det mulig, jeg håper i så fall det er greia hos deg 😊 Og bare for å gi litt mer håp, jeg ble gravid igjen etter alle disse, og den vokser foreløpig normalt 😊 Anonymkode: 654e1...eed Har opplevd dette tre ganger nå. Ene gangen hang det ikke på greip ifht mens, for da testet jeg positivt på syklusdag 10. Er det noe slik du også har erfart når du skriver at det ikke gir mening mtp menssyklus? Anonymkode: 47073...540
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå