Gå til innhold

Du som ikke har noe utdannelse: Har du skrevet at du har gått «Livets harde skole» på Facebook?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, jeg startet å jobbe som 18-åring. Tjent mye penger, glad jeg valgte den veien i stedet for utdannelse. Nå er jeg 41år, har nedbetalt bolig.

Anonymkode: 8badd...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

For mange av oss andre, så vil det bli oppfattet som "jeg synes selv jeg har hatt et hardt liv". 
Jeg oppfatter det veldig som "Jeg har ikke tatt noen utdanning, jeg har gått livets harde skole, jeg kunne ikke gå vanlig skole, for livet har vært for hardt mot meg." 
Det er helt greit det, hvis du faktisk har møtt unormalt mye motgang i livet. (Tøff sykdom, tidlige dødsfall i nær familie, eller andre ting som gjorde det vanskelig/umulig å ta utdanning.) 

Anonymkode: f4236...77d

Men har vi ikke alle gått livets harde skole da? Tror folk at vi med utdanning ikke har livserfaring?

Anonymkode: 5ec90...bbd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilkåret

Har møtt mennesker som kan være uheldige i hvordan de fremstår eller formulerer seg, som er gode mennesker med mye omsorg og kunnskap. Jeg dømmer ingen basert på så lite info som om de skriver livets harde skole i en profil eller ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare folk jeg kjenner på FB og de vet da hva jeg jobber med. Trenger da ikke informere om utdanningen min. 

Anonymkode: 788cc...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei, jeg startet å jobbe som 18-åring. Tjent mye penger, glad jeg valgte den veien i stedet for utdannelse. Nå er jeg 41år, har nedbetalt bolig.

Anonymkode: 8badd...52f

Ganske vanlig for de med utdannelse også det. Å nærme seg slutten på boliglån når man er 40+

Anonymkode: 788cc...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...