AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #21 Skrevet 1. desember 2022 LØP han har jo null respekt for deg Anonymkode: fa74a...a26 4 1
Embla82 Skrevet 1. desember 2022 #22 Skrevet 1. desember 2022 Han er singel, du er i et forhold. Eneste måten å få balanse er at du også blir singel. Du kan ikke endre ham. 2 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #23 Skrevet 1. desember 2022 Han må ha gjort et par ting selv for å få den videoen (sikkert flere av de andre jentene), men her hadde jeg gått. Æsj. Kvalmt. Anonymkode: 2b5f1...05d 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #24 Skrevet 1. desember 2022 Embla82 skrev (50 minutter siden): Han er singel, du er i et forhold. Eneste måten å få balanse er at du også blir singel. Du kan ikke endre ham. Dette. Statistisk sett er det flere damer enn menn som er i forhold i Norge. Det betyr at noen av damene bare TROR at de er i et fast forhold, mens de egentlig er tidsfordriv for mannen. Jeg er også enig i at jenter flest ikke sender video i trusa etter eget forgodtbefinnende, uten enten å: * få betalt for det * ha en eller annen relasjon med seksuell undertone til mannen * blitt spurt av mannen om å sende det. Alle tre alternativene tyder jo på at han ønsker utroskap, om så i bare digital form. Her hadde jeg forlatt på flekken. Anonymkode: 3fcae...9ba 5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #25 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det synes jeg ikke er greit. Snakk sammen og bli enige om hvor grensa går. Sambo får ikke lov til å flørte og snakke med andre jenter, men som et kompromiss får han lov til å runke til bilder av venninnene mine og søsteren min på instagram. Anonymkode: 6951c...880 den siste delen ble jeg sjokkert av.. kompromiss? hadde logget ut av dette forholdet for leeengst Anonymkode: 61780...dc6 5 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #26 Skrevet 1. desember 2022 Akkurat sånn var eksen min å. Stadig nye jenter på snap, og hadde alltid en dum forklaring at det var jenter han gikk på skole sammen med tidligere… Forlanget til slutt å se snappen en jente hadde sendt til han, men det fikk jeg ikke lov til… viste seg at han var utro…. I følge han så skulle jeg se postitivt på at han aldri hadde vært «fysisk utro».. Anonymkode: 7f372...d98 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #27 Skrevet 1. desember 2022 Og han her velger du dag etter dag.....? Ja, ja..ditt valg å være sammen med en sånn utro flørt. Anonymkode: 3d746...81b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #28 Skrevet 1. desember 2022 Nei Gud forby at man får seg nye venner!! Får stadig nye venner på snap jeg, både gutter og jenter… Og jeg har samboer😱 Anonymkode: 96107...f03 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #29 Skrevet 1. desember 2022 Hadde du fått en haug peniser sendt på snap etter hver fest, hadde sikkert han vært surmulen og. Hadde du lest svarene hans til disse jentene, hadde du ikke vært intressert i han mer..... Anonymkode: a1f91...795 4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #30 Skrevet 1. desember 2022 Det spiller ingen rolle hva han eller gjengen på KG synes er utroskap eller greit. Det er DU som velger hvilken type mann du vil ha. JEG ville IKKE hatt en mann som holdt på slik. Og dette er utroskap i MINE øyne, så om dette hadde vært MIN kjæreste, så hadde det vært slutt. Spiller ingen rolle om han mente det ikke var utroskap. JEG er ikke kjærester med folk som sexchatter med andre. Lykke til til han med å finne seg en ny kjæreste som synes slikt er ok. Bevis? Videoen er bevis på at han er en stor dritt! Anonymkode: 10c47...533 3
PM75 Skrevet 1. desember 2022 #31 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei Gud forby at man får seg nye venner!! Får stadig nye venner på snap jeg, både gutter og jenter… Og jeg har samboer😱 Anonymkode: 96107...f03 Pleier de nye vennene dine å sende videoer av seg selv i bare trusa til deg? 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #32 Skrevet 2. desember 2022 PM75 skrev (8 timer siden): Pleier de nye vennene dine å sende videoer av seg selv i bare trusa til deg? Nei, men jeg sender til de Anonymkode: 96107...f03
Chiubi Skrevet 2. desember 2022 #33 Skrevet 2. desember 2022 Hvordan vet du at han snapper med jenter og legger til bye venner på snap? Du har jo ikke rett til å sjekke mobilen hans
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #34 Skrevet 2. desember 2022 3 minutter siden, Chiubi said: Hvordan vet du at han snapper med jenter og legger til bye venner på snap? Du har jo ikke rett til å sjekke mobilen hans Dette er jo en sånn typisk historie som gjør at de resterende 99% av kvinner som bryter seg inn i partners mobil pga en «magefølelse» og ikke finner noe gjør at de føler seg berettiget uansett. Siden de har lest om noen som fant noe. Anonymkode: 33ac1...a85
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #35 Skrevet 2. desember 2022 Chiubi skrev (11 timer siden): Hvordan vet du at han snapper med jenter og legger til bye venner på snap? Du har jo ikke rett til å sjekke mobilen hans Trådstarter: jeg har aldri sjekket telefonen hans. Har oppdaget nye navn som kommer opp når han får en ny snapmelding når vi feks sitter ved siden av hverandre å ser på tv ol Anonymkode: 7ab58...4fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå