AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1 Skrevet 1. desember 2022 Min samboer som jeg har vert sammen med i snart 3 år får stadig nye, ukjente jenter på snap som han prater med. Dette var et problem i starten av forholdet der han snappet med flere jenter som var tidligere flammer. En jente ble forelsket i han samtidig som vi ble sammen, da jeg mistenker at han flørtet med henne slik at han gav henne falske forhåpninger. Jeg tok opp dette med han, fortalte at jeg syntes det var ubehagelig og ikke likte deg, da slettet han etter hvert flere jenter fra snap (og instagram). Men stadig oppdager jeg at han får snap fra nye jenter etter fest eller «gutteturer». Jeg konfronterer han med det, å får som oftest forklaring på at det var jentene som la han til, å det ikke ligger noe i det. Nå har han vert på en ny tur, der det dukket opp et nytt navn. Jeg ba han åpne snappen slik at jeg fikk se hva det var, det ville han ikke med det første. Til slutt åpnet han den, å det var en video med jenta i bare trusa. Jeg ble lei meg, å han beklaget seg mye. Han sier han ikke vet hvorfor han gjør slike ting, men at han aldri er «fysisk utro». Han beklaget seg, men jeg greier ikke tro på han, da det stadig dukker opp tilsvarende situasjoner. Er det jeg som overdriver, er dette greit, eller hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 7ab58...4fd 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #2 Skrevet 1. desember 2022 Altså, han vet jo hvorfor han velger å flørte med andre. Dette er 0 % greit Anonymkode: 3edeb...3cd 10 1 4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #3 Skrevet 1. desember 2022 Det synes jeg ikke er greit. Snakk sammen og bli enige om hvor grensa går. Sambo får ikke lov til å flørte og snakke med andre jenter, men som et kompromiss får han lov til å runke til bilder av venninnene mine og søsteren min på instagram. Anonymkode: 6951c...880
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #4 Skrevet 1. desember 2022 Han er umoden. Jeg hadde dumpet ham. Anonymkode: 88f4a...060 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #5 Skrevet 1. desember 2022 Dette er selvsagt ikke greit! Han er minst digital og emosjonelt utro og det er like ille som fysisk utro. Mest sannsynlig er han fysisk utro også for ingen jenter driver å adder fremmede gutter de har vært kompis med på en fest for å sende de video av seg i trusa! Jeg hadde ikke nølt med å dumpe han. Han kan prøve å bagatellisere det så mye han vil men han har uansett gått langt over grensen og ødelagt tilliten i forholdet for godt. Å være i et forhold med noen man ikke kan stole på er utrolig skadelig og destruktivt. Anonymkode: f4cb1...f5a 6 2
Blåjojo Skrevet 1. desember 2022 #6 Skrevet 1. desember 2022 Det er ikke greit å gjøre sånn. Kanskje har han ikke vært fysisk utro, og kanskje har han et usunt behov for bekreftelse fra andre. Men dette kaller jeg å være mentalt utro, og det er bare du som kan velge om du synes det er greit. Liker du det ikke, så må du gå din vei. 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #7 Skrevet 1. desember 2022 Bye bye hadde jeg sagt 🚩🚩🚩🚩 Anonymkode: 287f8...ed8 5 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #8 Skrevet 1. desember 2022 Han må du ikke satse på. Rødt flagg allerede i begynelsen. Og nå tre år etter likedan. Du kommer til å ha en usikker fremtid. Du kommer aldri til å stole på han. Han kommer til å flørte med andre så lenge han lever desverre. Anonymkode: 4b980...a86 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #9 Skrevet 1. desember 2022 Stoler du på han? syntes du det er greit når hen er på byen eller gutteturer?? Jeg hadde aldri stolt på en mann som drev å flørta med jenter hele tiden, viser at han har ett enormt behov for oppmerksomet, og hadde aldri stolt på at han ikke var utro. Hadde nok ikke blitt sammen med han i utganspunktet hvis han flørtet med flere mens vi datet heller. Anonymkode: 67b44...12e 3 1
PM75 Skrevet 1. desember 2022 #10 Skrevet 1. desember 2022 Manipulerer han deg til å tvile på egen dømmekraft, siden du spør om det er greit? Enhver forstå at dette ikke er grei oppførsel!! Slutt å vær lei deg. Bli forbannet og ta tak i hvordan du vil ha ditt liv! 3 3
Alltidpå Skrevet 1. desember 2022 #11 Skrevet 1. desember 2022 Hvorfor orker du å være sammen med en fyr som ikke respekterer deg i det hele tatt? For det gjør han virkelig ikke. Du fortjener så mye bedre. Det der er ikke greit, selv om han ikke er fysisk utro, så er han utro. 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #12 Skrevet 1. desember 2022 Dump! På grunn av alt. Det at han sier det er de som legger til han er jo også helt idiotisk for han MÅ jo ikke godta forespørselen? Anonymkode: 4f636...027 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #13 Skrevet 1. desember 2022 Det der er ikke greit når du føler det slik. Jeg har en stygg følelse på at han ligger med flere, men håper jeg tar feil. Han bare minner meg om exen til venninna mi. Du fortjener uansett bedre! Fyskisk utro eller holde på slik som du beskriver er veldig stygt gjort ovenfor deg. Anonymkode: 99838...89d
Måneskinn Skrevet 1. desember 2022 #14 Skrevet 1. desember 2022 Sjelden jeg er med i dumpe-koret på KG, men her er det ikke noen vei utenom tenker jeg. Personlig hadde jeg ikke godtatt dette, det er lavmål fra hans side. Respektløst, også. Helt enig med #12 over meg, han må jo faktisk ikke godta de som legger en til på snap... Så nei, her er det bare å redde seg selv før skuta synker helt ned. Du fortjener bedre! 3 1
Hensatt Skrevet 1. desember 2022 #15 Skrevet 1. desember 2022 Han er mentalt 14 år. Bare å styr unna. Voksne folk snapper ikke med andre enn nær familie. 2
Blått Skrevet 1. desember 2022 #16 Skrevet 1. desember 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Dump! På grunn av alt. Det at han sier det er de som legger til han er jo også helt idiotisk for han MÅ jo ikke godta forespørselen? Anonymkode: 4f636...027 1 minutt siden, Måneskinn said: Sjelden jeg er med i dumpe-koret på KG, men her er det ikke noen vei utenom tenker jeg. Personlig hadde jeg ikke godtatt dette, det er lavmål fra hans side. Respektløst, også. Helt enig med #12 over meg, han må jo faktisk ikke godta de som legger en til på snap... Så nei, her er det bare å redde seg selv før skuta synker helt ned. Du fortjener bedre! Er helt enig!
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #17 Skrevet 1. desember 2022 Man velger selv hva man vil ha i et forhold. Hvis partneren ikke kan eller vil gi det du ønsker, kan du avslutte forholdet. Trofasthet er noe jeg ikke vil leve uten. Partneren din er ikke trofast. Hvis du ikke aksepterer det må du enten kreve endring eller gå. Og husk: lovnad om endring uten å gjennomføre er manipulasjon. Anonymkode: 667ca...5e1 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #18 Skrevet 1. desember 2022 Så lenge det er deg han vil være sammen med så hva er problemet? Blir du sjalu på de andre jentene? Er de penere enn deg? Anonymkode: 33ac1...a85
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #19 Skrevet 1. desember 2022 Han setter seg frivillig i en situasjon der han kan ende opp utro. Han setter seg frivillig i situasjon til å gjøre deg usikker. I stedet for å ta hensyn til deg så gir han skylden på jentene for å få fortsette med dette. Fåtall av ganger så er det jentene som legger til en opptatt mann. Som regel er det mannen som legger til, min erfaring. Hvis fyren får like mange nye kamerater som jente venner etter fylla, ja da er det et sosialt mønster han har. Er det kun jenter så er det ikke bra. Hadde jeg visst alt detteed sikkerhet for 4 år siden så hadde jeg spart meg for utroskap opp til flere ganger. Han venter bare på muligheten og ei som er villig nok. Anonymkode: a3888...ef5 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #20 Skrevet 1. desember 2022 Ingen damer sender sånne videoer sånn uten videre. Anonymkode: 573ed...a29 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå