Hele Skrevet 1. desember 2022 #1 Skrevet 1. desember 2022 Jeg har kobberspiral, men menstruasjonen er 1,5 uke sen. Jeg tok et graviditetstest for 5 dager siden, som var helt negativ. Tenkte ikke mer på det, men fikk fremdeles ikke mensen, så tok en my test i går. Syntes jeg kunne skimte en svak svak svak strek, men er så ekstremt usikker. Var ikke morgenurin. Er det vanlig å skimte en ekstremt svak strek, og at det kun er en slags strek hvor streken «skulle» vært? Iboende strek i graviditetstesten liksom 😅
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #2 Skrevet 1. desember 2022 Strek pleier å bety strek, men du burde sjekke igjen en dag eller to senere ned morgenurin😊 Anonymkode: 44763...d03
Haapefull Skrevet 1. desember 2022 #3 Skrevet 1. desember 2022 Jeg har opplevd noen ganger å få en svaaaak strek som bare får meg til å tenke «Jeg er gravid!!!», men så er den negativ dagene etterpå. Har du bilde?
Hele Skrevet 1. desember 2022 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2022 (endret) Jeg klarer ikke legge inn bilde, men la det til i healeren på profilen min 😂 *header ikke healer 😂 Endret 1. desember 2022 av Hele
Hele Skrevet 1. desember 2022 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2022 Spoiler Tok ny test som var negativ og fikk mensen.. 1
Haapefull Skrevet 1. desember 2022 #6 Skrevet 1. desember 2022 Hele skrev (4 timer siden): Vis skjult innhold Tok ny test som var negativ og fikk mensen.. Klem til deg❤️ krysser fingrene for neste syklus 🤞🏼
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #7 Skrevet 1. desember 2022 Haapefull skrev (34 minutter siden): Klem til deg❤️ krysser fingrene for neste syklus 🤞🏼 Tviler sterkt på at hun ønsker å bli gravid eller prøver når hun tross alt har kobberspiral 😅 Anonymkode: 3497c...59f
Hele Skrevet 1. desember 2022 Forfatter #8 Skrevet 1. desember 2022 Spoiler Det stemmer at jeg ikke prøver, men håpte litt allikevel. Får vente 3 år som mannen vil.. 🤨
Haapefull Skrevet 1. desember 2022 #9 Skrevet 1. desember 2022 Hele skrev (2 timer siden): Vis skjult innhold Det stemmer at jeg ikke prøver, men håpte litt allikevel. Får vente 3 år som mannen vil.. 🤨 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tviler sterkt på at hun ønsker å bli gravid eller prøver når hun tross alt har kobberspiral 😅 Anonymkode: 3497c...59f Oi, beklager!! Hadde helt glemt det når jeg svarte 😣
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå