Gå til innhold

Mister han interessen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har hatt kontakt med en mann noen uker nå, og han har alltid vist stor interesse av å prate med meg. Selv når samtalene har gått over til å bli «tomme» har han likevel enten sendt masse søte emojier eller tenkt ut en ny retning for samtalen vår. Vi møttes for første gang forrige helg, og det var kjempekoselig! Jeg fikk virkelig inntrykket av at vi likte hverandre like godt begge to. Men etter dette har han sjeldent startet en samtale, og viser ikke interesse av å holde samtalene gående lenger. Samtidig sier han at han vil at jeg skal sende han meldinger fordi han blir glad når jeg gjør det og forteller meg at jeg er så snill og god. 

Dette forvirrer meg veldig mye, det er ganske store kontraster fra før daten og til nå. Jeg føler ikke jeg kan spørre så mye i og med at vi bare har vært på 1 date. Er det noen som var vært i samme situasjon? Hvordan håndterte du det? Eventuelt noen menn her som kan komme med sine refleksjoner?

Tusen takk for svar!

Anonymkode: e81fa...0a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He’s just not that into you. Les boka eller se filmen 

Anonymkode: 98c20...ab2

Skrevet

Han virker ikke interessert. 

Skrevet

Dere hadde sex og det var det han var ute etter. 

Anonymkode: 21b6a...6c0

Skrevet

Han kan være litt lei av å være den som tar initiativ og prøver å få deg til å gjøre det.

Spør om en ny date, og er han ullen og unnvikende så er han ikke interessert.

Anonymkode: a3719...7a4

• Nyttig 1
Skrevet

-Jeg blir også så glad når jeg får meldinger fra deg

-Koselig å ha truffet deg. Skal vi treffes igjen? Hva tenker du om lørdag hos/ved kl ....... eller tur/kaffe el

• Nyttig 1
Skrevet

Hadde dere sex? I så fall var det kun det han ville ha.

Anonymkode: 4ef6a...b87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...