Gå til innhold

Venninnen min har pult han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var med en gutt for noen dager siden, og jeg synes det var super koselig og han virker som en veldig fin fyr. Har tenkt på han en del, og vil gjerne møte han igjen.

Idag snakket jeg om han for første gang til en god venninne av meg, og fant ut at hun hadde hatt one night stand med han for en lang stund siden.

Han hadde så lite betydning for henne at hun sa det gikk helt fint for henne at jeg var med han igjen.

Burde jeg kutte kontakten med han nå? Jeg synes vi fikk gode samtaler og han virker som en veldig fin fyr, men nå synes jeg det er suuuuper rart hele situasjonen, at venninnen min har pult han. 

Kan jeg møte han igjen, eller er det rart?

Siden venninnen min synes det er greit så spør jeg kun for min egen del. Om det kanskje er rart eller noe sånt.

Anonymkode: e9265...7de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, er ikke rart. Er jo engangsgreie. Men ja følg magefølelsen din

Anonymkode: 5265c...009

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde ikke vært komfortabel med å være med noen jeg kjenner har pult

Anonymkode: 1bf87...88e

• Liker 2
  • Nyttig 3
Gjest Offwhite
Skrevet

Jeg kunne absolutt aldri. Alt for ekkelt og fryktelig rart. Men vi er forskjellige, kun opp til deg selv og han, siden det var ok for henne. Med så mange mennesker i verden må det gå an å finne en venninna di ikke har vært i seng med.

Skrevet

Dere har pult samme fyr. Hadde vært rar stemning mellom dere tre. 

Anonymkode: ad7f1...88d

• Liker 2
Skrevet

Jeg har (lenge før) jeg straff samboer hatt en ons med en venn av han. De er ikke veldig gode venner, men kjenner hverandre godt nok. Og min samboer er xen til en veldig god venninne av min venninne. 

Vi bor i en såpass liten by at det nesten er umulig at man ikke har noen felles kjente (og derav både flørter og venner) med mindre man er veldig unge.

Helt ærlig hadde jeg ikke latt det hindre meg i å se om dette kan utvikle seg til noe bra mellom dere. 

Anonymkode: e483e...ddf

• Liker 4
Skrevet

Jeg har hatt sex flere ganger med enkemannen etter bestevenninna mi. Han har også vært i et forhold med en kollega/bekjent av meg. Litt merkelig, men jeg bryr meg ikke. 

Anonymkode: 3df46...274

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har hatt sex flere ganger med enkemannen etter bestevenninna mi. Han har også vært i et forhold med en kollega/bekjent av meg. Litt merkelig, men jeg bryr meg ikke. 

Anonymkode: 3df46...274

.... 😐

Anonymkode: e25ac...008

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva syns du selv a? Jeg tenker at sånt skjer, men hva man selv tenker blir det viktigste. 

• Liker 1
Skrevet

Sånt skjer, det er helt ok og ikke noe problem. 

Anonymkode: 18974...d63

Skrevet

Hadde ikke latt det ødelegge om du liker han. Venninnene giftet seg med en jeg har vært med først. Vi var ikke en match men de er, ikke sånn at jeg får å tenker på vår fortid når jeg treffer dem.

Anonymkode: 46bbd...731

Skrevet

Jeg kunne ikke brydd meg mindre. 

• Liker 1
Skrevet

Sånt må du tåle. Ikke uvanlig å finne partner som er rørt av noen du kjenner uansett. Ons var onsdag og ikke noe mer enn det.

Anonymkode: a597b...278

Skrevet

Det synes jeg du skal gjøre. Det var fort med venninna. Litt dum situasjon, men sånn er det.

• Hjerte 1
Skrevet

Din venninne sitter med gullkortet. Nå kan hun gi facts om han om dere ikke har pult ennå. Som pikkstr, hvordan han var i senga og ellers detaljer fra kroppen. 

Anonymkode: a0799...e3e

Skrevet

og så? Det var jo bare en engangsgreie og det er fortid. 

Skrevet

En venninne av meg hadde sex med exen min før jeg møtte han. Denne samme venninnen hadde også sex med mannen til en annen venninne to dager før de ble sammen. Og nå er de gift på niende året. 

Av og til skjer det bare at man liker noen som noen du kjenner har hatt sex med. Om ingen bryr seg, og det er ONS , ignorer det. 

Anonymkode: bff5e...63c

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Din venninne sitter med gullkortet. Nå kan hun gi facts om han om dere ikke har pult ennå. Som pikkstr, hvordan han var i senga og ellers detaljer fra kroppen. 

Anonymkode: a0799...e3e

Jepp, for en ONS sier veldig mye om hvordan en person er i senga... :ironi:

Mange er både usikker og nervøse på en ONS, eller mer sjenert/tilbakeholden. Jeg har i alle fall ikke sjans til å vite hva en ONS ønsker og vil ha i senga, men i ett fast forhold så vet jeg nøyaktig hva typen liker. 
Slik har det vært med de fleste forhold jeg har vært i. Første gangen er litt klønete, man må føle seg frem, man treffer ikke helt riktig, og man tørr ikke nødvendigvis si tydelig i fra. Men etter hvert som man blir kjent, så vet man akkurat hva den andre vil, og hva som skal til for å gi den andre en himmelsk opplevelse. 

Skrevet (endret)

Jeg dater nå en fyr min beste venninne har datet (og også hatt sex med) for lenge siden. Ingen grunn til å droppe noe bra bare fordi han har en fortid.

Endret av Ellah
Skrevet

Nå er det vel teknisk sett han som har pult venninna di, men uansett …

Det har jo potensiale for å bli kleint i situasjoner hvor dere er sammen, alle tre. Ellers er det vel ingen grunn til å henge seg opp i dette.

Anonymkode: 7ab21...02e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...