AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #1 Skrevet 30. november 2022 Jeg er overvektig, mannen min er slank. Folk synes synd på han at han er sammen med meg. Han har fått kommentarer som hvordan klarer han å være med meg? Han legger også selv opp til slike kommentarer og "flørter" med andre damer når han er med meg. De ser rart på meg , og han blir helten som tar vare på meg. Det gjelder alle folk, kvinner eller menn. Men vet dere hva, tingen er at det er jeg som tar vare på ham og orker å være med ham. Jeg forsørger ham, han bruker penger på spill og tobakk, han er veldig sur på meg noen ganger. Jeg gjør husarbeid. Jeg tenker hvis jeg går fra ham da har jeg null sjans til å få en annen. Vi er i 50 årene. Vil ikke gå i alderdom alene. Anonymkode: 71dfa...f22 1
Helene Skrevet 30. november 2022 #2 Skrevet 30. november 2022 Han er stygg med deg da han vitser om vekt og sånt. Men, han elsket deg. Drit i hva andre mener.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #3 Skrevet 30. november 2022 Du får "spøke" med at det er kroppslige trekk ved han som skaper balanse i regnskapet, men som ikke er synlig med klær. Så blunker du lurt og leke-tafser han i skrittet. Anonymkode: afc8c...bbb 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #4 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg tenker hvis jeg går fra ham da har jeg null sjans til å få en annen. Vi er i 50 årene. Vil ikke gå i alderdom alene. Tull! Man trenger ikke å være slank fotomodell for å finne seg mann! Jeg veide 12 kg inn på overvektskalaen da jeg fant min nåværende som 45-åring! Kommentarer på hvordan han orker å være med deg? Det er jo DE det er noe galt med, ikke deg! Det er ikke normalt å oppføre seg slik! Og spesielt når han flørter med andre og ydmyker deg! Normale folk ville lurt på hvordan DU holder ut med HAN! Anonymkode: fb251...0ac 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå