Power Skrevet 13. november 2002 #21 Skrevet 13. november 2002 Til Augustbrud02: Invitasjonene dere laget var helt nydelige! Er det lov å spørre hvordan dere gjorde det? Hentet dere ideen i en hobbybutikk kanskje? Ble litt inspirert nå... Skal gifte meg i august neste år selv, og må begynne å tenke litt på invitasjoner.
Augustbrud02 Skrevet 13. november 2002 #22 Skrevet 13. november 2002 Til Augustbrud02: Invitasjonene dere laget var helt nydelige! Er det lov å spørre hvordan dere gjorde det? Hentet dere ideen i en hobbybutikk kanskje? Ble litt inspirert nå... Skal gifte meg i august neste år selv, og må begynne å tenke litt på invitasjoner. Invitasjonene er laget etter egen ide, og vi synes selv de ble veldig enkle og fine. Har du lyst til å "stjele" ideen min er det selvsagt helt i orden. Fremgangsmåten finner du her: http://www.kvinneguiden.no/bryllup/inspira.../kristink.shtml Har du andre spørsmål omkring det, så send meg en PM da.
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2002 #23 Skrevet 13. november 2002 Jeg har også kjøpt av Rannei. Og skoene passet perfekt og til en MEGET hyggelig pris !!! idak
Karoline Skrevet 15. november 2002 #24 Skrevet 15. november 2002 Jeg kjøpte mine sko i en brudebutikk, og de kostet ca 800 kr. Butikken lå litt utenfor sentrum.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå