AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #1 Skrevet 30. november 2022 Hei! Jeg er for tiden i utredning hos DPS. I den forbindelse er det behov for opplysninger fra min barndom. Foreldrene mine var nærmest ikke til stede, og må innrømme at de ikke husker noe. Er det sannsynlig at det finnes noen opplysninger om meg i skolens systemer? Er det bare å kontakte dem? Jeg er født sent på 90-tallet. Anonymkode: 80780...58e
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #2 Skrevet 30. november 2022 Ta kontakt med kommunen du vokste opp i og be om å få utlevert det de har registrert på deg. Gjerne opplys om hvilke skoler det gjelder og årstall, da disse arkivene med stor sannsynlighet ikke er digitalt tilgjengelig og må skannes ved behov. Anonymkode: abf7a...880
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #3 Skrevet 30. november 2022 Du må til kommunens arkiv dersom det er mer enn ti år siden du gikk ut av grunnskolen, og søke innsyn i papirene dine, i større byer er det byarkivet som skal ha, men som dessverre ikke nødvendigvis har, disse! Du skal i utgangspunktet ha en elevmappe, men det er dessverre ikke alle som fulgte pålegget om disse. Anonymkode: 6c627...887
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #4 Skrevet 30. november 2022 Hvis du husker en kontaktlærer eller noen andre lærere som kjente deg godt? Kontakte vedkommende. Anonymkode: 67022...919
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #5 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du husker en kontaktlærer eller noen andre lærere som kjente deg godt? Kontakte vedkommende. Anonymkode: 67022...919 Det het klasseforstander den gang tror jeg. Anonymkode: b3e2a...223
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #6 Skrevet 1. desember 2022 Jeg måtte ta kontakt med barneskolen og be om å få en kopi av elevmappen. Hva som ligger i mappen varierer veldig. Anonymkode: 4fd3a...4c2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #7 Skrevet 1. desember 2022 Visste ikke at selve skolen har en egen mappe om hver elev 😮 om man hadde større problemer på skolen så har man jo journal i bup da Anonymkode: 111ba...d42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå