AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #1 Skrevet 30. november 2022 drømmen er nærmere enn noensinne, nemlig å få barn, men jeg begynner å tvile siden han jeg er sammen med har to søstre som begge har mega pupper og de er i 20 årene. er nå redd for at hvis vi får datter sammen vil hennes bli like store eller er det ikke slik det fungerer? Anonymkode: 052e0...c46
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #2 Skrevet 1. desember 2022 Nei det er ikke sånn det fungerer. I vår familie har alle tre søstre store pupper, mens både mamma og tante har små. Anonymkode: 0fb7d...874
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #3 Skrevet 1. desember 2022 Du vil ikke ha barn hvis det barnet får store pupper? Anonymkode: 8a470...505 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #4 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): drømmen er nærmere enn noensinne, nemlig å få barn, men jeg begynner å tvile siden han jeg er sammen med har to søstre som begge har mega pupper og de er i 20 årene. er nå redd for at hvis vi får datter sammen vil hennes bli like store eller er det ikke slik det fungerer? Anonymkode: 052e0...c46 Du er ikke klar for barn. Anonymkode: 7dae8...8b2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå