Gå til innhold

Uhøytidelig avstemning, hvilket parti hadde du stemt hvis det var valg idag?

Hvilket parti hadde du valgt hvis det var valg idag?   

264 stemmer

1. 1. Hvilket parti hadde du valgt hvis det var valg idag?

• Ap - Arbeiderpartiet
      10
    • H- Høyre
      68
    • Frp - Fremskrittspartiet
      19
    • Sp- Senterpartiet
      10
    • Krf - Kristelig folkeparti
      3
    • R- Rødt
      68
    • SV- Sosialistisk venstreparti
      26
    • V- Venstre
      12
    • Mdg - Miljøpartiet det grønne
      14
    • Demorkatene
      15
    • Pasientfokus
      3
    • INP- industri og næringspartiet
      16

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 04. des. 2022, 19:00

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver meg på en meningsmåling på KG

Hvilket parti hadde du stemt hvis det var valg idag? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble ingen avstemning skulle nesten trodd listen var hentet ut fra NRK som vanlig Konservativt (PDK) 

• Liker 1
Skrevet
Maskinfører skrev (3 timer siden):

Ble ingen avstemning skulle nesten trodd listen var hentet ut fra NRK som vanlig Konservativt (PDK) 

Jeg tok ut fra Stortinget sin side kan hende jeg glemte noen men disse er vel de som sto der utenom Inp. Men ja regnet med noen få ikke fant sitt parti men da er det bare avstå fra og stemme. Er som sagt uhøytidelig men ser at H er på full fart tilbake og folk har glemt hvorfor de ikke stemte H sist😂😂😂

• Liker 6
Skrevet

Ingen mulighet for å stemme blankt? 😕😐

• Liker 11
Skrevet

Raudt, men mange av ungdomane i partiet er diverre meir opptekne av amerikansk identitetspolitikk enn klasseanalyse og antiimperialisme (hetsen mot Steigan er heller ikkje bra). 

• Liker 4
Skrevet

Det eneste jeg stemmer på i dagens situasjon, er å redusere alle stortingspolitikeres lønn til det minstepensjonister får, og tvangsflytte de til et dårlig isolert hus ute på bygda.Der får de se hvordan det går å både holde huset varmt, og å få tilstrekkelig og variert mat. Selvsagt får de ikke bruke av millionene de allerede har, til å kjøpe Tesla og indrefilet.

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
Entern skrev (1 time siden):

Ingen mulighet for å stemme blankt? 😕😐

Avstå fra å stemme .. har jo ingenting å si en blank stemme i denne avstemninga 

• Liker 6
Skrevet

Eksisterer ingen partier jeg kunne stemt på. Stemte blankt sist, og ja, jeg leste alle partiprogrammene. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Ville prøvd noe helt nytt noe, siden ingen av partiene som har vært i regjering gjør noe betydelig forskjell.

Det jeg ser er at de er mest opptatt av å gjøre om/tilbakestille alt den forrige regjerningen gjorde, og lage seg egne goder, og kanskje innfri bittelitt av partiprogrammet eller gå ut i media og si at de "kjempet hardt, men ble ikke hørt". 

Så hadde prøvd meg på INP, og det vurderer jeg å gjøre neste valg, med mindre det kommer noe revolusjonerende fra noen av de andre innen den tid 

• Liker 6
Skrevet (endret)
GrønnNellik68 skrev (14 timer siden):

Prøver meg på en meningsmåling på KG

Hvilket parti hadde du stemt hvis det var valg idag? 

I dag?

INP.

30% for Rødt? Det var jammen venstrevridd dominans på KG. :smil:

Endret av Drizzt
  • Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Drizzt skrev (7 timer siden):

I dag?

INP.

30% for Rødt? Det var jammen venstrevridd dominans på KG. :smil:

Folk er møkk leie Ap og H og takk og lov for det for de to partiene der har blitt kliss like med åra. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (17 minutter siden):

Folk er møkk leie Ap og H og takk og lov for det for de to partiene der har blitt kliss like med åra. 

Men Rødt? ... 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Resultatene er like sjuke som KG. Helt på jordet.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Et av regjeringspartiene. Politiske prosesser er seig materie og tar tid. Om vi skal drive og bytte mellom rød og blå blokk ved hvert valg kommer vi aldri noen vei med samfunnsutviklingen, den ene siden bruker tiden på å motarbeide det den andre satte i gang. 

For min del kunne vi gjerne økt regjeringsperiodene til det dobbelte. Eller tredobbelt. La folk få tid på seg til å gjennomføre det de har satt seg fore. 

Gjest Kristenmann
Skrevet

Høyre skremmende mange kommunister her som ville stemt rødt.

Skrevet (endret)

Gjør meg absolutt ingen verdens ting å skrive at jeg er nå en av de 25 til nå som har stemt rødt. Det gjorde jeg ved forgje valg, ville gjort det uten noen nykker i dag og kommer nok til å stemme det ved neste valg også, så får de eventuelt konservative mene det er så *skremmende* og uffe og okke seg så mye de bare vil av den beslutningen, jeg derimot kommer til å gremmes viss høyre siden får makt igjen! 

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 12
Skrevet

Det samme som sist valg, og alle før det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...